JAK ZAČÍT CVIČIT

By Denisa Urbánková - 15:23

Zdravím. Znám hodně lidí, kteří by rádi začali cvičit, ale nedaří se jim. Já jsem to dříve taky tak měla. Vydrželo mi to max. 3 dny a konec.
Teď pravidelně cvičím.. asi 3. měsícem. Ráda motivuji lidi, a tak jsem se rozhodla, sepsat pár tipů, jak se k takovému cvičení dokopat.


Na začátek ještě důležité podotknout, že tento článek nemá být nijak odborný. Jsou to věci, které mi na začátku pomohli.

1. Proč chci cvičit? 

Velmi důležité je, si uvědomit, proč vlastně chcete začít cvičit. Chcete zhubnout, nabrat svaly, chcete se někomu zalíbit.. důvodů může být spousta. Ale co vám chci říct, největším důvodem by jste měli být VY sami. 

2. Chci zhubnout nebo posílit?

Tohle je důležité  si uvědomit. Pokud chci zhubnout, musím začít třeba běhat, nebo v posilovně navštívit cardio zónu. Nemůžete začít hned posilovat, to vám bude k ničemu. Musíte začít něčím, co vám spálí tuky.

Google

3. Co chci cvičit?

Tohle záleží na 2. kroku. Až se rozhodnete co chcete cvičit, projeďte internet a najděte nějaké cviky a doporučuji se podívat na youtube, jak se vlastně určité cviky dělají.  Já si hledám cviky hlavně na Pinterestu. Tady je má nástěnka: https://cz.pinterest.com/denisaurbnkova/workout/

4. Hlavně pomalu. 

Když už se do toho pustíte, není cílem hned první den odcvičit co nejvíce. Udělejte si plán. Ze začátku cvičte třeba 2x týdně.  Důležité podotknout, že výsledky nebudou hned, vyčkávejte. Trpělivost tu hraje velkou roli.

5. Motivace 

Důležité také je, být a zůstat motivován, Jděte do toho třeba s kamarádkou. Nebo o tom aspoň někomu řekněte, někomu, kdo je váš opravdový přítel a víte, že vás bude motivovat. Já jsem si ještě třeba vytiskla motivační obrázky a citáty a dala jsem si je na na nástěnku a jednu mám v rámečku na nočním stolku.


Tak tohle je mých 5 osvědčených tipů. Je to opravdu na ten začátek. Pokud bude mít tento článek aspoň malý úspěch, ráda napíšu nějaké pokračování.
Pokud cvičíte, ráda si přečtu, jak probíhalo vaše začátky, takže se nebojte něco napsat do komentářů.

  • Share:

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Skvelý motivačný článok, ja som začala cvičiť naplno cvičiť pred vianocami a notivácia mi veľmi pomáha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, mě motivace neustále chybí, ale snažím se alespoň 2x týdně cviči nebo si jít zaběhat.
    Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Já třeba lajkuji fotky vypracovaných těl, což mě taky dost motivuje:)
      Držím palce, ať ti to vydrží!:)

      Vymazat
  3. Super článek! Tohle se mi bude hodit po tom zimním nic nedělání a plánované turistice na léto. Mám co dělat :D
    http://podmrakem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Tak držím palce! Já myslím, že ještě nějaké články o cvičení a motivaci budou:)

      Vymazat
  4. Super článek, Denčo, myslím, že to hodně lidem pomůže! Taky mi vždycky trvalo, než jsem se k něčemu dokopala.. ale pak jsem objevila jógu a té bych se nikdy nevzdala ♥
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥ Já doufám, že tomu tak bude:)
      Tak to je skvělé, jógu bych taky chtěla zkusit.

      Vymazat
    2. Není vůbec za co! Určitě bude :) U mě na blogu najdeš pár článku o józe, tak třeba ti to pomůže :)
      jinak děkuji moc za komentář :)

      Vymazat
  5. Díky za tipy! Určitě bych uvítala pokračování! Cvičit se snažím dokopat již hodně dlouho..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ♥
      Tak snad se ti to podaří, pokračování bude:)

      Vymazat