FRIENDSHIP GOALS

By Denisa Urbánková - 20:31

Hned na začátek se omlouvám za anglický název, ale zkuste si to říct v češtině. No? Já nevím jak vám ale mě kamarádské cíle zní strašně. Tak snad to pro jednou překousneme a jdeme na článek.

Každý z nás má touhu mít nějaké věci jako z filmů. Výjimkou není ani přátelství a aktivity spojené s tím. Dám tu seznam pár nejčastějších goals, které bychom včetně mě chtěli zrealizovat. Vy starší to máte jednodušší, třeba my s kamarádkou chtěly udělat tolik věcí, jediné co nám bránilo, byli rodiče. Ale nebudu si stěžovat, myslím, že každý to musel vydržet.





Udělat něco zakázaného 

Já mám hrozně ráda dobrodružství, ale dobrodružná teda nejsem. (bohužel) Když mám udělat něco, co bych asi neměla, ne že bych se cítila špatně.. Ale vlézt na nějaký pozemek, prostě udělat celkově něco hodně bláznivého.. 

Mít stejnou věc

S nejlepší kamarádkou už dlouho chceme trička na obrázku.. Teď nedávno jsem potkala paní, která měla na sobě mikinu blond best friend, hrozně se mi tyto párová trička, mikiny líbí. Ovšem ty ceny, ty už jsou hrozné. Zatím máme náramky přátelství. Podle mě je to něco, co vás trošku spojuje.. 

Společná dovolená 

Představte si krásnou dovolenou u moře či poznávací zájezd s nejlepší kamarádkou, Nevím jak u vás, ale u nás by to vypadalo dost vtipně. Někteří z vás už takovou dovolenou zažili, četla jsem dokonce i nějaké články, Upřímně, závidím vám, já jezdím na dovolenou s rodiči a co si budeme říkat, je to nuda. Teď možná zním jako malý nevychovaný spratek, co si ničeho neváží, ovšem není to tak. Já bohužel nejsem člověk co se dokáže s kýmkoliv seznámit. Takže ikdyž je všude spousta lidí mého věku, stejně budu na tom svém trávníčku, jak se říká. 

Celou noc vzhůru 

Někdo si představí tuto noc doma; dívat se na filmy, udělat popcorn, polštářová bitva apod. 
Ovšem nemusí to být jen taková noc pod střechou, ale na střeše pod hvězdami se skvělým výhledem. Každé léto si chci v noci lehnout na zem a pozorovat hvězdy. Zatím mi to nevyšlo, ale letos už to chci opravdu zrealizovat, tak uvidíme. 


Festival

Už minulý rok jsme chtěly jít. Když sleduji videa youtuberek z festivalů, jak si to užívají, společné fotky, stanování apod. Prostě sen, Vy co jste to podnikli, nevím, třeba to tak skvělé není.. 


Co by jste chtěli udělat s kamarády vy? Můžete se pochlubit v komentářích. 

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. presne takto si predstavujem život s najlepšou kamarátkou, dovolenky, do rána hore, kupovať si rovnaké veci a festivaly. Myslím, že si na nič nezabudla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Já myslím, že další věci jsou už dle lidí:)

      Vymazat
  2. Krásné, působí to velmi idylicky! Zvláště ta dovolená. :) Zrovna včera jsme se s kamarádkou bavily o společné cestě kamkoliv po maturitě :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Název mě moc zaujal a tak jsem si hned musela přečíst! moc hezký článek :)

    (http://nakupujsemnou.cz)

    OdpovědětVymazat