PŘIJÍMAČKY NA SŠ

By Denisa Urbánková - 11:44

Ti z vás, co budou za chvíli také psát přijímačky jsou asi ve stejné situaci jako já.
Stresuji se, bojím se a učím se. Lépe vystihující je "učím se". Je ti až neskutečné, jak moc se na ně nechci učit. Všechno dělám radši, než se učit na přijímačky. K tomu všemu je ve škole ještě čtvrtletí, takže nevíte, co prvně. Takže tu mám pár tipů, jak se na takové přijímačky připravit s minimem stresu.

We♥it


1. Vymezte si na to čas

Pokud máte třeba jedno odpoledne čas, sedněte si, vezměte si veškeré podklady, udělejte si třeba čas, dejte si něco dobrého, vypněte veškerou elektroniku a soustřeďte se jen na to. Neříkám, že u toho máte sedět celé hodiny, ale i půl hodiny stačí. 

2. Sepište si věci, které vám nejdou 

Pokud chodíte třeba do přípravek, nebo jste si zkoušeli nějaký cvičný test, sepište si ty největší chytáky, chyby které děláte a věci, které tam budou, jako např. vzorečky v matematice apod. 
Už jen tím, že si je sepíšete, vám to aspoň trošku vleze do hlavy. 


3. Nestresujte se, věřte si

Ano, lehce se řekne nestresujte se, ale tím si to akorát víc stěžujeme. Buďme v klidu, je to sice důležité ale jsou i důležitější věci.
Já si beru na přijímačky čokoládu a vy si ji vezměte taky.
Určitě máte kolem sebe lidi, kteří vás podporují, věří vám, Ovšem nejdůležitější je, věřit si. Řekněte si, že to jednoduše zvládnete.


Tohle jsou dle mého důležité body. Už nám nezbývá ani týden a první termín budeme mít za sebou. 
Mě kromě písemných povinných čeká i pohovor, na který se právě připravuji, protože jsem na to do teď kašlala.
Myslím, že matematika není jen mým problémem ale i více z vás. Já ji absolutně nechápu.

Takže teď neočekávejte moc článku, ovšem po tomto všem mám v plánu spousty článků, takže se těšte.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem dělala přijímačky minulý rok a troufnu si říct, že jsem byla naprosto v pohodě. Přecházela jsem z osmiletého gymplu a rozhodla se, že nechci do třídy, kde by byli lidé už pátým rokem spolu, ale že radši půjdu na čtyřletý gympl do nového kolektivu, kde budou noví všichni. :)
    Na přijímačky jsme se připravovali s jedním z mých nejlepších přátel, který se hlásil do stejné třídy. Nestresovali jsme se, protože jsme věděli, že jsme tomu věnovali nějaký ten čas a že nám to celkem myslí. A po měsíci jsme se dozvěděli, že nás oba přijali, takže jsme teď už nějaký ten pátek spolužáci. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé!
      Já mám z toho dobré pocity, tak uvidíme no..:)
      Děkuji za komentář ♥

      Vymazat