JARO

By Denisa Urbánková - 14:12

Taky tak milujete jaro? Já jsem člověk, co má raději teplo než zimu. A jsem nejvíce ráda za to, že to teplo už je konečně tady. Nebaví mě na sebe stále navlékat několik vrstev oblečení a zmrzat.




Chyběly mi ty dny, kdy si můžu vzít tenisky, kdy se probudím s krásným východem slunce. Já jak preferuji to teplo, tak jsem  na jaře a v létě vždy pozitivně naladěná a teplo mi dodává energii a radost.
Nevím jak vy, ale já přímo zbožňuji tulipány. To jsou tak nádherné květiny, těším se, až mi budou zdobit pokoj.

Tumbrl

Taky se mi velmi líbí sněženky. Minulý víkend jsem chodila celé dopoledne po vesnici až jsem je konečně našla a mohla udělat tuto fotku.


Bohužel, letošní jaro nezačíná vůbec hezky, čekají mě přijímačky, takže to až tak nevnímám, přírodu kolem, změnu počasí..

Dnes je tak nádherné počasí, na obloze není ani mráček a ani netušíte, jak moc mi to zlepšilo náladu. Mám se prostě fajn, když je krásné počasí. Sedla jsem si ven a četla. Tohle mi taky chybělo.

Další květiny, které se mi líbí jsou narcisy. Jaké květiny máte rádi vy?

Tumbrl

Co vy, máte rádi jaro? Co na něm máte nejraději?

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů