POPRVÉ V LÁZNÍCH

By Denisa Urbánková - 11:03

Zdravím, jelikož jsem byla teď o jarních prázdninách v lázních, rozhodla jsem se napsat kratší shrnutí a přidat pár fotek.



Byla jsem v Lednice a to v lázeňském domě Perla.  Myslím, že vy Moraváci, co tohle teď možná čtete, tak asi znáte. Já už tu byla jednou, ale jen se vykoupat v bazénu. Tentokrát jsem se velice těšila, protože jsem v lázních nikdy nebyla. A musím jen chválit.


Myslím, že jarní prázdniny úplně skvěle prožité. Byli jsme tu jen 3 dny, z toho jsem měla 5 procedur. Jak koupele, tak i masáže a zábaly. Vše bylo úplně suprové a příjemné. Myslím, že člověk se jednou za čas musí takhle zregenerovat a odpočinout.
Jinak ubytování a jídlo skvělé. Já, jakožto vybíravý člověk jsem tam dokonce i přibrala.

Jeden den jsme měli volné odpoledne, tak jsme se šli projít do zámeckého parku, jelikož zámek a všechny další památky jsou ještě uzavřené, ale i tak nádherná příroda.





Když jsme nemohli do skleníku, tak aspoň přes okno.




Co vy, byli jste někdy v lázních? Líbilo se vám to?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. V Lednici jsem byla, ale ne v lázních :(
    Máš moc hezké fotky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat