ONLINE PŘÁTELSTVÍ

By Denisa Urbánková - 15:40

Zdravím, právě teď mi začínají jarní prázdniny a jak jsem je zahájila? Tím, že mi na víkend přijela internetová kamarádka. Myslíte si, že internetové kamarádství není pravé, nebo že je špatné? To není pravdou. Napíšu vám můj názor a popíšu náš skvělý víkend s fotkami.

Google

Na začátek.. seznámily jsme se díky jednomu koncertu, psaly si, volaly si a hledaly další koncert, na který bychom mohly jít, Další koncert jsme našly asi po roce a půl. Naši přespávačku jsme domlouvaly už od léta a konečně se nám to podařilo. Terka mi přijela v pátek, kdy jsme šly do kina na Padesát odstínů temnoty. Pokud byste chtěli recenzi, napište mi. Večer jsme přijely k nám. Byly jsme natolik unavené, že jsme si daly sprchu, pustily film a usnuly.



Ráda nosím kufry, haha


V sobotu jsme den přivítaly krásnou snídaní a den začaly procházkou lesem a nafotily pár fotek.




Po obědě a následném odpočinku jsme se po několika minutách odhodlaly vstát a jít do posilovny. Přiznám se vám, že teď necvičím pravidelně, už skoro vůbec a tato návštěva posilovny mě začala zase trošku motivovat k tomu, abych se ke cvičení a zdravé stravě vrátila. Tak uvidíme.


Objednaly jsme si pizzu a odpočívaly. Ani jedna jsme neměly sílu na něco bláznivého, ale řekly jsme si, že to do příště napravíme. Večer jsme si opět pustily film a brzy usly.

Poslední den, neděle, se Terka po snídani začala balit. Čekaly nás nákupy v Brně. Já konečně sehnala džíny a Terka také nakoupila. Následně čekalo loučení, které nemám ani trošku ráda, ovšem už plánujeme další akci, tak snad se brzy opět uvidíme.



Nemám ráda loučení

Máte i vy nějaké internetové přátelé? Pokud ano, vídáte se s nimi?
Jaký máte názor na internetové přátelství?

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. vaše internetové priatelstvo vyzerá naozaj super, nech vám dlho vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, že vám takto internetové kamarádství klape :) Doufám, že se uvidíte zase co nejdřív :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný <3
    Jak daleko od sebe jste? Já mám taky internetové přátelství, viděli jsme se jednou a příští školní rok se bude stěhovat do Prahy, takže se budeme vídat často! <3
    Přeju hezký den <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi 80 km, ale obě bydlíme ve velice malých vesničkách, takže je trošku těžší se k sobě dostat:/
      Jej, tak to je super, važ si toho!:)
      Děkuji, tobě taky ♥

      Vymazat
  4. Podle mě je internetový přátelství naprosto v pořádku. Dva roky už mám dva internetový kámoše. Skylara z Ameriky a Filipa z Česka. Dostali jsme se k sobě úplnou náhodou, ale je to skvělý, když má člověk v ,,životě" někoho takovýho. A ještě mám internetovou kamarádku už nějakých 6 let a přestože jsme se ještě nikdy neviděly, tak má v mým srdci i životě obrovský místo.
    Mám z tebe hrozně velkou radost, že jsi se s kámoškou takhle sešla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to musíš mít štěstí, taky bych chtěla někoho z ciziny:)
      To teda, je až neuvěřitelný, jak lidi z internetu přirostou k srdci:)
      Děkuji moc ♥

      Vymazat