VZTAHY

By Denisa Urbánková - 9:25

V dnešní době se mezi teenagery velice řeší téma vztahy. Podělím se s vámi o můj pohled na toto a pro lidi mého věku, vás chci trošku motivovat na chyby, které děláme.
Ještě na začátek, budu mluvit především o vztazích na základce, jelikož se to týká i mě.

We♥it



Nechápu ty lidi, kterým jde jen o to, vyspat se s někým a pak ho odkopnout. Přijde mi, že těchto lidí přibývá. Vždyť k čemu to je? Vyspat se s holkou a pak ji dokopnout jako míč. Nejhorší je, že ti lidi se chovají úplně normálně a dělají všechno pro to, aby to tak nevypadalo. Dělají, jak vás mají rádi a nejde jim o to. Ale dá se to lehce prokouknout.

Dále co nechápu, když už je nějaký vztah na škole, všichni ostatní to řeší. A pak vám to lehce zkazí. Proč mají lidi potřebu, řešit cizí věci, do kterým jich nic není? Bože no a že ti dva spolu chodí. Upřímně, já tohle opravdu fakt neřeším, ať si každý chodí s kým chce, mě to je jedno. To opravdu nemáte nic jiného na práci, než řešit takovýhle blbosti? Já se ani nedivím, že někteří ty vztahy tají. Ale nejhorší je, že ti lidi, kteří to řeší si ani neuvědomují, že jim ten vztah vůbec můžou kazit.

Nevím jaké je to na střední ale doufám, že ne jako na základce. Můžete mi třeba, středoškoláci, napsat, jaké jsou vztahy na vaší škole.

Já právě prožívám svůj první vztah a jsem nejvíce ráda, že to co jsem napsala, nemusím řešit. Na škole je podle mě důležité, udělat si před lidmi nějakou zeď, díky níž na druhou stranu neuvidíte, jako by neexistovala. Spousta lidí vám může závidět, což pak může skončit rozchodem.  Vy, co jste ve vztahu, nenechte se ovlivňovat ostatními. Buďte šťastní a užívejte si to. Nemusíte je řešit.
A vy, co ve vztahu nejste a chtěli by ste, neničte to zbytečně ostatním. Já věřím na to, že na každého někde někdo čeká. Nepleťte se do žádných jiných vztahů. Obojí má své výhody i nevýhody. Tak myslete jen na ty výhody.
Já do teď byla sama a konečně jsem ho našla. Ani nevíte, jak zoufalá jsem už byla z toho, že si prostě nikoho nenajdu. Ano, možná to zní hloupě v mém věku. Ale přijde mi to normální vůči dnešní době.

Pro vás, co už nejste na základce, je možná tento článek zbytečný. Ale kdo ví, třeba bude podobný článek za pár let na střední, vysoké škole??

Jaký máte názor na vztahy vy?

Přeji pěknou neděli.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Asi bych ti poradila, ať to tolik neřešíš. Pokud jsi na základce, jsou to většinou první lásky a je to prostě velké téma co se ve vašem věku řeší. Kdo nikoho nemá, ten někoho chce a kouká jak to dělají ostatní a mluví se o tom, rozebírá se to... Na střední už to nebude tak horký a na vejšce už vůbec ne. S přítelem jsme se dali dohromady právě jako spolužáci na vysoké a nevšimla jsem si ničeho z toho, co tu zmiňuješ.
    Hodně taky záleží na tom, jak se školní páreček chová. Pokud si něžnosti a takovýhle soukromý věci nechávaj do soukromí, pak není moc co řešit a debatovat. Pokud se ale neustále olizují na chodbě a jsou do sebe zavěšený jak liány.... To už je zas věc druhá a upřímě, takovým lidem jsem se i na té střední smála :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s přítelem vám to přeji. A asi se začnu těšit na střední, haha.
      Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  2. Na základce jsme neměli páry ve třídě, ale spíše mezitřídně, když už. A to většinou nemělo dlouhého trvání, ale bylo to spíše tím, jakou povahu ti lidi měli. Na základku nevzpomínám ráda skrze spolužáky, ale když už, tak mi úsměv na rtech vykouzlí učitelé. Na střední nevím, jaké to je, teda vím, ale on je gympl v tomhle dost specifickej a ten můj taky, protože chodím na církevní školu. Já vztah mám od šesté třídy, často si na mě dělali lidi vtípky na základce, ale jinak nic, protože ho osobně ani neznali. A když jsem na gymplu, tak vtipy dělají jen kamarádi a jinak můj vztah berou jako samozřejmou věc, která se jich zase tolik netýká. Chodí spolu často lidi z jiných tříd, a tam to drží třeba i rok. Moji kamarádi, co jsou spolu rok nebo dva, dva páry, tak spolu třeba ještě ani nespali. A to ani není otázka víry u toho jednoho páru. Prostě to každý vnímá jinak. A mám pocit, že čím je člověk inteligentnější (a tím nemyslím, čím víc znalostí má v hlavě, to je trochu něco jiného), tím lepší vztah dokáže vést. Inteligenci myslím právě sociální. Ti na základce ji neměli, ti na střední už ano. A i když vím, že jeden kluk udělal něco moc zlého a jeho holka o tom neví, já se s ním nebavím, protože mi to přijde nemorální, ale rozhodně by mě nenapadlo za ní jít a říct jí to. Prostě je to každého věc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou:)
      A děkuji za komentář, ráda si čtu zkušenosti dalších. Bohužel, nikdy moc nevím co odpovídat, ale my třeba na základce máme i páry které vydrželi třeba půl roku.

      Vymazat