CO JSEM DOSTALA K VÁNOCŮM 2014?

By Denisa Urbánková - 1:08

Takže ahoj:)
Právě čtete můj první  článek,takže asi nebude úplně dokonalý :) A ještě chci říct,že tímto článkem se nechci chlubit :)
Jako první tu mám deodorant od mé úžasné kamarádky Anett:) http://whyiamlosingmyself.blogspot.cz/

A opravdu krásně voní :)













           Nejlepším dárkem,který jsem dostala je tohle Cd :3 Vůbec té koupě nelituju,jsou tam boží písničky,který poslouchám furt :3



Potom jsem dostala tento obraz-zámek Hluboká a už jen musím počkat,až budu mít kam ho pověsit :3 Pokud jste tam ještě někdo nebyl,určitě jeďte,je to fajn zážitek :) 










Z oblečení jsem si vybrala tyhle 2 úžasný trička,obě jsou z new yorkru :) Potom jsem ještě dostala pyžama a spodní prádlo+poukázku do new yorkru :)













Z kosmetiky jsem dostala:
zázračný kelímek od oriflamu a krém od balea

















Potom jsem ještě dostala detangler zelenej a bižuterii :)

















Tohle je kosmetický kufřík,za kterej jsem ráda :)














Takhle vypadá uvnitř:)









A poslední předvánoční dárek:šli jsem na výstavu BODIES REVEALED


Na tuhle výstavu by měl jít každý a všechno si to uvědomit :) Sice není nejlevnější,ale stojí to za to :)
Já když jsem tam byla,měla jsem takový zvláštní pocit,který nedokážu popsat..:)
Píší že je to výstava,která změní váš život...myslím si že na tomhle troška pravdy je :)
Uvědomila jsem si jak je zdraví opravdu důležité....a jak to všechno doopravdy je :)
Nejvíce se mi zalíbilo to,že v jedné části byl rozdíl plic mezi kuřákem a nekuřákem...nejhezčí na tom bylo to,že vedle toho byla skleněná "krabice" do které se vhazovaly cigarety.Sice nebyla zaplněná,ale nějaké krabičky tam byly...:)
Opravdu jsem byla překvapena :) Doporučuji tam zajít :) !


Snad se vám můj první článek líbil a zatím Ahoj :)
a Šťastný Nový rok všem a hlavně hodně zdravíčka! :)
Denny:)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Bylo to super určitě napiš další a kolik stála ta výstava?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Plánuju další články :)
    http://bodiesrevealed.cz/vstupenky.htm

    OdpovědětVymazat
  3. Super je ten kufrík vaaaau :) a velmi pekny clanok :) stavam sa sledovatelkou na google+ :)
    budem rada, ak si pozries aj môj blog, príp. zanecháš koment :) http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat