VELKÝ WISHLIST NA ROK 2016

By Denisa Urbánková - 14:06

Ahoj! Dnes tu je další článek a rozhodla jsem se taky si udělat svůj velký wishlist na tento rok. Malé wishlisty pro roční období.. nevím jestli budou, ale myslím že na léto bude, uvidím.




Začala bych elektronikou. Během roku si chci koupit nový telefon, protože můj už je tak zasekaný, že ani na messengeru si psát nemůžu. Už mám vybraný i typ, chtěla bych lenovo P70. Vypadá to, že si ho budu kupovat až na Vánoce, protože si na tyto věci šetřím sama. 
Konečně bych si už chtěla koupit i selfie tyč a power banku. Měla jsem je už v letním wishlistu, ale vždycky si řeknu že to počká, že potřebuji důležitější věci, ale když jsem někam odcestovala tak jsem litovala. Já už teď mám plány na léto a tyhle dvě věcičky prostě potřebuji!

Z oblečení toho tady moc nemám, protože není nic, co bych opravdu hrozně moc musela mít. Oblečení si kupuji podle toho co potřebuji.  Mám tu plavky, které potřebuji teď, jelikož pojedu do Aqualandu. Mám doma dvoje, ale jedny mi jsou velké a ty druhé malé. Tyto jsou ze sportisima. 
Dále tu mám obyčejné černé džíny, které si chci koupit, protože si myslím, že krásně ladí s parkou. A na tu se už hrozně těším, prosím ať už je jaro! 
Dále bych chtěla tento holografický vak, Je to jediný vak, který se mi opravdu líbí a nosila bych ho. 
Jako poslední tu mám psaníčko, Chci jet s babičkou do divadla a nemám žádnou kabelku k šatům. 

Knížky které opravdu chci jsou tyto dvě: Fangirl a Eleanor & Park. Jednu jsem sháněla, ale v obchodě ji měli jen v angličtině. 

Jako random věci tu mám činky a hůlku Albuse Brumbála. Začínám cvičit a protože mě do posilovny nepustí, chci si koupit činky. Nečekaně :D
A jako velká fanynka Harryho Pottra už si chci vážně koupit hůlku, protože ani pozvednout jsem ji nemohla, když Alan Rickman umřel. Tohle pochopí hlavně fanoušci. Nejvíce se mi líbí Brumbálova. 

No a poslední jídlo. Chci ochutnat tu černou vodu. Ale zase se mi nechce "jen" za vodu dávat přes stovku. Tak čekám ,jestli se nezlevní. 
A také jelly beans. Kamarád mi ve škole dal jednu ochutnat...láká mě ochutnat všechny. 

To je můj wishlist pro tento rok. Pokud i vy máte na svém blogu wishlist, určitě mi ho nalinkujte do komentářů, ráda se podívám. 

                                                                    Mějte se krásně Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Myslím si, že se Blk nezlevní. Já jsem si to koupila.. chutná to a voní to po chemii. Ale jinak prostě jako voda. Ale ta flaška je skvělá. :D :)
    Moc pěkný wishlist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to hrozně láká ochutnat, protože prostě nechápu, že to chutná fakt jak voda:D Jojo, taky to chci kvůli fotce na instagramu zee:D

      Děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Vyzerá to skvelo, hoci ten BLK... je to ako väčšina vecí - láka ochutnať odrádza cenou :D
    Inak fakt skvelé, tiež premýšľam, že niečo také spravím na blog, ako článok :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D
      Děkuji moc... udělej, je to skvělá inspirace a já si třeba nepíšu věci, co si chci koupit, takže je to dobré, že to někde máš a můžeš se kdykoliv podívat..:)

      Vymazat
  3. Tu powerbanku co máš na obrázku si rozhodně nekupuj! :D koupila jsem si jí na Ebayi a abych pravdu řekla, po doručení jsem byla zklamaná! :D Je to jen plastová krabička na tužkovou baterii, to jako what?! :D

    Jelly beans jsou super, akorát mi vadí že lezou moc do zubů :( a pokud si koupíš ty Boozled beans tak to je super věc na večer s kámoši :D vidět reakce jiných, jak zkusí některou, která chutná jak zkažené vajíčko či jako smradlavé ponožky stojí fakt za to!

    Amaya Usagi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle si kupovat opravdu nebudu, ještě nemám vybranou, ale hodila jsem tam nějaký obrázek..:D Ale díky za upozornění..:)

      To mi taky vadí... děkuju za tip! :)

      Vymazat
  4. Pěkný wishlist :) Ty dvě knížky taky moc chci a černé džíny taky :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám nejaké wishlist priania. Dúfam, že sa ti aspoň väčšina splní (: ♡

    ♡ Agent Provocateur ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem pozvednout hůlku, taky nemohla...
    Jasně plavky! Když jsem si koupila nové plavky, byla jsem z nich nadšená a tak jsem s nimi byla na koupišti. A tam byla stará babka a ta je měla taky! Ty báby se neumí oblíkat!

    terilol.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Fan girl som si kúpila a musím povedať, že je naozaj skvelá ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej tak to se mega těším až ji budu mít! :)
      Ráda se podívám

      Vymazat
  8. Většinu věcí, které si přeješ už mám :D
    Plavky bych také potřebovala, se školou chodíme plavat a já nosím ty staré, které se mi už tolik nelíbí :D
    Mobil bych také potřebovala, ale furt to odkládám. Vlastně na mobilu převážně čtu...jasně, snapchat, fb, messenger taky používám, ale na to mi mobil pořád stačí :D
    Hůlku někoho z Harryho Pottera bych také chtěla. V listopadu jsem byla ve Warner bros. studiích a hůlky z Harryho Pottera tam prodávali, ale byli tak neskutečně drahé, že jsem si žádnou nekoupila. :D Jelly Beans bych také chtěla ochutnat.
    Tu černou vodu ani ne... vystačím si s normální vodou :D No, nejdříve tu byla normální voda, pak přišla Voss, my bottle (ale to je asi jenom lahev...) a teď tohle černý :D Heh, třeba příště bude růžová voda :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To studio ti závidím! :))
      No za chvíli budou všechny barvy vody :D

      Vymazat
  9. Verím, že sa ti aspoň väčšina vecí podarí zaobstarať :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat