CO JSEM DOSTALA K VÁNOCŮM 2015?

By Denisa Urbánková - 16:28

Ahoj všichni!Konečně jsem se dokopala tento článek dodělat, takže dnes to bude článek, který se nemusí některým lidem líbit...chci vám říct, že tento článek píšu jen z důvodu, že to byl můj první článek na blogu. Takže to prosím neberte jako vychloubání. A taky ještě i já ráda čtu takové články, alespoň se inspiruji na příští rok...

Asi bych začala doplňky k PC a kancelářské věci.

pořadač z ikey
stojánek na papírky




myš k PC


herní klávesnice



laserová tiskárna

















































Věci z kosmetiky:

Vatové tampónky, suchý šampon batiste, lak na nehty z avonu a voňavka


Oblečení:

šaty z Terranovy


pyžamo z Tezenisu


Omlouvám se za ten nepořádek



































Random:


srdíčko na fotku, diář


Tak to je vše co bych vám chtěla ukázat. Dále jsem dostala ještě peníze, poukaz ke kadeřnici a do Aqualandu, ale to myslím že není třeba fotit.

Hrozně bych vám chtěla poděkovat za 4ooo kliknutí, je to krásný pocit, děkuju! ♥

Doufám že na tento článek ještě není pozdě:D I tak doufám že se vám líbil, mějte se krásně a u dalšího článku 

                                                                                               Denča ♥




  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů