NEW YEAR'S TAG

By Denisa Urbánková - 13:53

Ahoj všichni!
Na jednom blogu jsem našla tento tag a hrozně se mi líbí, takže jsem se rozhodla udělat ho taky:)

1. Udělala jsi v roce 2015 něco, co nikdy předtím?
 Spusty věcí. Ale ty nejhlavnější jsou: blogování a ignorován pomluv a závisti. Za tu druhou věc jsem opravdu spokojená. Je mi určitě lépe a mám z toho jen srandu už. Takže pokud vás trápí pomluvy o vás tak to ignorujte. Uděláte nejlíp.



2. Jaké země jsi navštívila?
V létě Krétu (Řecko) z které je fotočlánek a na podzim v Anglii odkud je také článek. Obě dvě země byly naprosto dokonalé a chtěla bych se vrátit. Více se dočtete v těch článcích.

3. Jaké momenty ti nejvíc zůstaly vryty do paměti?
Nad touto otázkou jsem déle přemýšlela. Ale nejspíše letní dovolená a Anglie, vlastně země z předchozí otázky. A taky krocanice  ( inside joke s nejlepší kamarádkou:)

4. Za co jsi nejvíce utrácela?
Nejdražší věc kterou jsem si pořídila byl notebook, na nic jiného jsem v roce 2015 nešetřila.

5. Jaká písnička ti tento rok bude připomínat?
Je těžké vybrat jen jednu, ale rozhodla jsem se pro Tabu od Bena


¨
6. Byla jsi zamilovaná?
Pouk se počítají platonické a neopětované lásky tak ano. Jinak ne.

7. Začala jsi někoho nenávidět?
To ne. Jen jsem přestala mít někoho v oblibě.

8. Nejlepší člověk kterého jsi potkala?
Přímo potkala jako poznala nového přítele tak Terezku. Seznámily jsme se díky koncertu.

9. Naučila jsi se něco?
Podle mně ano, ale teď si zrovna nedokážu vybavit co.

10. Změnila jsi své vlasy?
Ne, pokud nepočítám drobné úpravy: trochu zesvětlený melír, jsou delší. Změnu chci udělat  letos, 2016. Tak uvidíme, jaká změna nastane.

11. Byl to celkově dobrý rok?
Za těch 14 let, co žiji tak mi přijde, že byl nejlepší. Ale věřím, že přijdou lepší roky.

12. Máš nějaké předsevzetí?
Já si dávám předsevzetí během roku. Ale jedno mám. Začít se už opravdu učit, protože já se neučím, protože si to zapamatuji z hodin. Ale vím, že na střední už to tak nepůjde, takže se už potřebuju učit učení teď.


A co vy? Máte nějaké předsevzetí? Pokud ano, určitě mi to pište do komentářů, ráda si je přečtu!

Mějte se krásně, užívejte víkend a ahoj ♥


  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů