7 RAD, JAK UŠETŘIT

By Denisa Urbánková - 16:43

Ahoj! Je tu další článek a je to ten tip článku, který se mi zdá více propracovanější a já osobně tyto články ráda čtu, takže snad se vám bude líbit!





Většina těch rad bude spíše pro ty, co si ještě moc nevydělávají, takže tak. Proč? Protože si sama nevydělávám, takže je to takové bližší pro mě. :)

1. JÍDLO RADŠI Z DOMOVA
Já vždycky nejvíce utratím za svačiny a obědy. I když vím, že si můžu vzít jídlo z domu. Už se to vážně musím odnaučit! A když doma nic nebude, tak poproste třeba maminku ať vám něco na příště koupí. Pokud tedy bydlíte s rodiči.

2. SCHOVÁVEJTE SI DROBNÉ
Když vám třeba zbude 5 Kč, tak si je dejte třeba do kasičky, nebo prostě někam, kde je najdete. Když je vždycky budete shromažďovat, myslím, že po nějaké době jich bude dost.
Já to mám přesně naopak, že raději utratím drobné, než papírové, ale chci s tím přestat.

3. PRODEJTE STARÉ OBLEČENÍ
Máte plný šatník a stejně z toho polovinu věcí nenosíte? Myslím, že toto zná většina z nás. Dejte třeba oblečení na internet a nebo pokud se v blízkosti vašeho bydliště koná nějaký výprodej tak se zúčastněte. Budete mít zase nějaké úspory.

4. ZAVEĎTE SI SEŠIT
Tohle mám v plánu už hrozně dlouho. Sešit- kam si budete psát své příjmy a výdaje. Budete mít tak víc přehled o tom, co by jste mohli omezit a jak na tom vlastně jste.

5. SLEVY
Nákupy- určitě ušetříte více, když budete nakupovat převážně ve slevách. Slevy jsou poměrně často. A myslím, že je celkem velký rozdíl když si svetr koupíte místo 800 Kč za 300 ne?
Vstupy- Pokud máte nárok na studentskou slevu, tak ji určitě využijte! A nezapomeňte si brát doklad vždy s sebou! Tím také něco ušetříte.

6.ROZMÝŠLEJTE SE!
Stojíte v obchodě. Vidíte nádhernou věc. Ale ještě, než si ji koupíte, pečlivě se rozhodněte, jestli tu věc musíte opravdu mít a jestli ji využijete. Na co vám to pak bude ležet někde v rohu? Třeba přijdete na to, že tu věc vlastně vůbec nepotřebujete.

7. POROVNÁVEJTE CENY
Než si něco koupíte, podívejte se různě na netu nebo po různých obchodech, jestli to neseženete někde levněji. I to se vyplatí.

Tak tohle jsou všechny moje rady. Snad vám k něčemu nějaká bude.  Užívejte zbytek dne a mějte se hezky
            Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Skvelý článok, vlastne sa rovnakými zásadami riadim aj ja. Teda až na ten zošit, to by som naň stále zabúdala :D.

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý a přínosný článek :)
    já s těma drobnýma to mám tak, že si to různě strkám do kapes a šuplíků a jednou za čas pročešu ty všechny kapsy a šuplíky a pozbírám ty drobné. Vždycky jsem z toho hrozně šťastná, že mám peníze "navíc" :D
    Byla bych ráda, kdyby ses podívala na můj blog → dumplingjolka.blogspot.com :) měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Tak to není vůbec špatný nápad! :D
      Ráda se podívám, ty taky! :)

      Vymazat
  3. Super nápady, ale já jsem marnej případ :-D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré tipy! Určitě souhlasím, že je dobré vést si vlastní „účetnictví“, člověk se občas pak i diví za co utratí :D

    Michaelatravels

    OdpovědětVymazat
  5. inak na výdaje som mala kedysi nejakú apku sťiahnutú a celkom dobré to bolo :) a predaj oblečka to istí :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Výborné tipy:)
    Ale já jsem beznadějnej případ:D

    OdpovědětVymazat
  7. Jee tak to je supr clanek. Ani nevis jak se mi hodi do noty. Bezva! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy :) Já nakupuju převážně ve slevách je to určitě výhodnější :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já taky, když něco vidím, tak počkám na ty slevy..:)

      Vymazat