HAUL- ÚNOR 2016

By Denisa Urbánková - 22:26

Ahoj! Je tu po měsíci další článek a ano je to zase haul. Teď plánuju trošku kvalitnější články a chci si na nich dát záležet, takže jsem ráda, že alespoň něco můžu mezitím napsat. A teď už na samotný haul :)

Jako první bych začala knížkou. Mám tu The Canterville Ghost neboli Cantervillské strašidlo. Je to zrcadlová četba a vybrala jsem si jí jako povinnou četbu do aj:) 


Teď tu mám tři "maličkosti". Sadu 10 gumiček z H&M za 50 Kč. Ponožky do balerín z Pepca. A krásný lak od essence odstín 09. 


V Deichmannu jsem si koupila krásné baleríny a letní boty, které nevím jak se jmenují, ale já jim říkám letní boty:D Baleríny stály 499 a letní boty 649. 
Pokud by vás zajímalo jak boty budou vypadat na noze, určitě vám přidám fotku na moji fb stránku!



Do těch letních bot nám paní doporučila hedvábný sprej, má snižovat pocit pálení a nezanechávat otisky prstů na botách. Stál 99 Kč. Jsem zvědavá jak bude fungovat. Až ho budu zkoušet řeknu vám o něm na mojí fb stránce


Za co jsem nejvíc šťastná, tak to je sportovní podprsenka z H&M. Stojí 299 Kč. Má dokonalou barvu a je nejvíce pohodlná, takže největší spokojenost! Ale mají i další barvy. 


A ještě z H&M tu mám obyčejné černé tílko, stálo 129 Kč myslím. Je krásné. 


A jako poslední tu mám obyčejné černé džíny s Bershky. Stály 349 Kč. Na fotce vám mohou připadat jako legíny, ale věřte mi, nejsou :D 
Každopádně jsem si je hned velice oblíbila.

Btw. opravdu se zase omlouvám za pozadí fotky, ale mě prostě nikdy nenapadne před focením uklidit:D





Tak to je vše. A nebojte, budou rozhodně jiné články než hauly, ale musíte mi dát čas. 
Mějte se hezky
                      Denča ♥ 

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů