OD NOVÉHO KE STARÉMU A NAZPĚT | WISHLIST

By Denisa Urbánková - 16:27

 Osobně jsem zastáncem nákupů tzv. "z druhé ruky". Šetříme tím jak životní prostředí i peníze. A jakožto student a teď navíc bez brigády, je pro mě každá koruna dobrá. Když se nad tím zamyslíte z druhé strany, když se např. zbavujete nějakého nábytku, taky ho hned nevyhodíte, pokud je zachovalý. Taky ho chcete prodat dál a nějakou tu kačku si "vydělat". Nebo aspoň já jsem tak vychovaná. 

Mám pocit, že spoustu lidí se na to dívá negativním způsobem. Že je to něco špatného, nakupovat z druhé ruky. Ale proč? Není na tom absolutně nic špatného. Jen samé dobré věci. Proto bude dnešní článek na základě wishlistu ze stránek www.aukro.cz a www.favi.cz, ze kterých můžete krásně sladit věci z druhé ruky s věcmi novými a ušetřit spoustu peněz a přírody.

Až si jednoho dne budu zařizovat vlastní bydlení, určitě nezamířím do prvního obchodu a nekoupím tam vše. Všechno je drahé a peněz málo. Jsem si jistá, že dám šanci věcím z druhé ruky. Bude to určitě legrační a super! 


Celé bydlení bych chtěla ladit do bílé, šedé a růžové. Podle toho taky vypadá můj wishlist. 


Všechny věci jsou z Aukro. Tyto věci mě najvíce zaujaly. Všechny jsou používané a v krásném stavu za skvělé ceny. 

Krásný kobereček za 490Kč. Hned bych si ho dala před postel. Krásně se hodí před tu, kterou tu mám taky uvedenou. Postel nabízí za krásné 2000. Kde takovou v obchodě seženete? Seženete, ale o dalších x tisíc víc. 

Další poličky, jak jinak, než bílé, za 299. Momentálně nemám v pokoji žádnou poličku a docela mě to mrzí, protože mám věci, které bych tam chtěla vystavit. 

Osobně mám nejraději co se týče pohodlnosti herní židle. Ta se mi ovšem nehodí k celému stylu pokoje. Tudíž jsem si vybrala tuhle obyčejnou bílou, za pár korun a náhodou se prodává kousek od mého bydliště. Židle se prodává formou aukce. 



Druhý wishlist ze je stránky Favi.cz. Tyto věci krásně zkombinuji s věcmi z předešlého wishlistu. Všechny tyto věci jsou nové a právě je zkombinuji s věcmi starými podle názvu tohoto článku. 

Jako první tu mám klasickou komodu. Je ze sconta za 2699, za mě skvělá cena. Dále tu mám rohový bílý stůl, ke kterému se mi hodí židle z aukra. Stůl je taky ze sconta za nádhernou cenu 2499.

Jak jsem psala, součástí by měla být i růžová barva. Zaujaly mě tyto umělé tulipány ze stránky maxdesign.cz. Dala bych si je na výše zmíněné poličky.

Jako poslední tu mám toto povlečení, které ladí do šedé barvy ze stránky vyprodejpovleceni.cz za 299.


Myslím, že je určitě skvělé kombinovat použité věci s novými. Asi ne vše se dá sehnat z druhé ruky, co se týče např. nábytku kvůli mírám. Bohužel (nebo bohudík?) máme planetu jen jedno a proto se musíme o naše životní prostředí starat. Kromě (snad už) běžných věcí jako je recyklace, můžete přispět i s nakupováním z druhé ruky. 


Jaký na to máte názor vy? Budu ráda, když se podělíte v komentářích. 


Denisa

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásný výběr :) Já jsem se těšila, až si jednou budu zařizovat vlastní bydlení a nakonec to dopadlo tak, že jsem se nastěhovala k příteli, který už to tam měl zařízené ;) Ale moc se mi líbí nápad kombinace staršího a nového :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je možnost! Život dokáže překvapit:D
      Jsem ráda, že se nápad líbí:)

      Vymazat