MINI HAUL- LEDEN 2016

By Denisa Urbánková - 18:18

Ahoj, po hrozně dlouhé době je tu opět haul. Tak snad se vám bude líbit.




Začala bych asi knížkou a zároveň první věcí z velkého wishlistu, Chtěla jsem Eleanor a Park ale tu neměli, takže jsem vzala Fangirl. A také jsem využila slevy za vysvědčení.


Jako další tu mám boty, koupila jsem si je, protože začínám tancovat, konkrétně street dance. Mám v plánu motivační článek.
Tyto jsou tedy od Pumy. Jsou hrozně lehké a pohodlné. A jsou ze Sportisima. Stály 1099Kč.



 Mám tu tento krásný černý svetr z Terranovy za 149 Kč myslím. A je s takovými třpytkami, nevím jak se to jmenuje, ale není jako kdyby celý černý. Jeho výhoda že je dlouhý a užší. Protože většina svetrů jsou krátké a široké a ty já, jelikož jsem dlouhá nemůžu mít. Takže velká spokojenost!


A teď dvě věci z New Yorkeru. Toto obyčejné khaki tričko za 89 Kč.

A jako poslední krásný cardigan. Můj první, už dlouho jsem takový viděla. Stojí 499 Kč, je pruhovaný a příjemný.


Tak toto jsou moje nákupy za leden. Co vy? Využili jste ledních slev?
                                                                                                                 Mějte se krásně,
                                                                                                                                         Denča ♥
       

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. S přítelem jsme strávili pět hodin v obchoďáku v lednu :D Ale pak jsem s ním za odměnu šla na Star Wars ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci sis koupila :) Ty boty jsou krásné :) A podobný svetr mám taky a nemožu si ho vynachválit :) A určitě jsem využila lednových slev :D
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat