HAUL- DUBEN 2016

By Denisa Urbánková - 15:12

Ahoj! Mám tu pro vás opět haul, tentokrát převažuje kosmetika než oblečení! Jdeme na to:)




Jako první bych vám ukázala plavky, do kterých jsem se totálně zamilovala. Jsou z H&M.
Vršek stál 399 a spodek 299 Kč.

Na povrchu mají takový vzor. Vypadá to moc krásně.
Uvidíme, jak budou vypadat po pár koupání.

Jako druhou a zároveň poslední věcí z oblečení tu mám tři čtvrteční leginy z Terranovy. Stály 139 Kč. Jsou trochu průhledné, ale já je budu používat o tělocviku, takže ono to je nějak jedno.


Dále tu mám dva produkty na vlasy- můj oblíbený šampon od Pantene Aqua light. Je z DM a původně stojí nějakých 80 Kč, ale použila jsem ještě slevový kupon.  Používám ho více jak půl roku a je opravdu super! Je na jemné vlasy se sklonem mastit se. Já mám mastné vlasy a vždy když stojím v obchodě u šamponů, skoro všechny jsou na jiné druhy vlasů než na mastné. Pokud vy používáte nějaký na mastné, byla bych opravdu moc ráda, kdyby jste mi ho dali do komentáře :)


A jako druhou věc na vlasu tu mám od Schwarzkopf ochranný sprej před teplem. Stál 129 Kč a je taky z DM. Použila jsem ho zatím jednou, ale už teď vypadá, že bude skvěle fungovat.

A poslední dvě věcičky, taky z DM- odlakovač na nehty bez acetonu od Ebelinu a lak na nehty od Rimmelu- řada Rity Ory v odstínu 558. Právě ho mám na sobě a je to opravdu skvělá barva. Stál asi 45 Kč.

Tak tohle jsou moje dubnové nákupy. Máte na svém blogu taky haul? Určitě mi ho dejte do komentáře, ráda se podívám :)
                                                                                                 Mějte se hezky Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Plavky taky nutně potřebuji. :D Ten šampon od Pantene jsem taky zkoušela a je super !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky potřebovala :D
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové plavky přesně potřebuju! Snad je někde najdu možná zajdu i do H&M :D Jsou moc pěkné. I odstín laku vypadá krásně :) Pěkný článek :)
    Budu ráda když koukneš na můj blog: FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat