PARKA OUTFIT

By Denisa Urbánková - 16:23

Ahoj! Tohle je můj úplně první outfitový článek. Takže nečekejte nic "profesionálního". Když tak bych byla opravdu ráda, kdyby jste mi napsali nějaké rady co zlepšit.

Na začátek.. parku mám z Gatu a stála asi 1100 Kč.
Džíny jsou z Bershky a stály asi 349??
Converse mám z Kréty.





Zrovna ten den musel foukat vítr, ale i tak jsme fotily.









Nakonec bych chtěla poděkovat Valči, že mi nafotila tyto fotky :)
Píše příběhy na wattpad, tak vám sem hodím odkaz: https://www.wattpad.com/user/Moody-Valli


Tohle je vše, pokud se vám článek líbil, budu ráda za každý komentář.

Můžete mi klidně napsat, co vy nosíte na jaře, ráda se inspiruji.
                                                                                                      Mějte se krásně, Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Ta bunda je boží! A Valča nafotila skvělé fotky! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. SUper parka. Zvu te na soutez o psanicka http://www.janesmoments.com/2016/04/giveaway-baggage-bags.html

    OdpovědětVymazat
  3. Příliš jednoduchý a tuctový outfit. Tím nemyslím, že je špatný, ale v tomto chodí spoustu dívek ve tvém věku :) Jsi mladá slečna a můžeš si dopřát spousty bláznivých barevných kombinací :)

    Zvu tě u mě na blogu na giveaway o originální náhrdelník dle tvých představ TADY se můžeš zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za upřímný názor :)
      Snad se do příště ponaučím :)

      Vymazat