ELITE MODEL LOOK 2016- CASTING

By Denisa Urbánková - 16:55

Ahoj!
Dnešní článek bude tak trochu "povídací", ale doufám, že třeba někomu z vás pomůže.
V neděli 1.5. jsem se zúčastnila castingu, do nejprestižnější modelingové soutěže- Elite model look.

Konalo se to v OC Olympii v Brně.
A ano, dopracovala jsem se k tomuto až teď, protože jsem si nebyla úplně jistá, jestli tento článek chci vydat.
Oficiální začátek byl v 15 hodin, ale já jsem tam už bylo kolem půl druhé. Někde jsem si stoupla a čekala. Potom začaly rozmisťovat takové ty "zábrany". Naštěstí jsem stála u "vstupu" k porotě, takže jsem byla skoro na začátku. Nějak v 15:10 začal úvod, proslov a představení poroty. Rozdaly se přihlášky a všichni začali vyplňovat. Měla jsem ji za chvíli vyplněnou, tak jsem se vecpala do předu. Za chvíli jsem přišla na řadu, byla jsem rudá jako rajče. Přišla jsem na řadu jako 19 asi ze 200. Takže jsem byla opravdu na začátku. Pohovor byl velice příjemný. Zeptali se mě jen asi na 4 otázky, přeměřili, dali mi dárečky a šla jsem se vyfotit. A to je celé. Chci říct, že pokud se někdo chystáte na podobný casting, určitě se nebojte! Opravdu je to příjemný rozhovor, který zabere tak 2 minuty.. Pan Saša Jány se stále usmíval, ani jednou jsem ho neviděla neusmívat se ho. Všichni jsou opravdu milí a hodní.
Jinak jsem vyzkoušela i dostupnou analýzu vlasů a s výsledkem jsem opravdu spokojená. Myslela jsem si, že moje vlasy jsou na tom špatně, ale opak je pravdou!
Už asi nemám ke castingu co dodat.. možná to, že jsem dostala lak na vlasy, časopis Elle a zubní pastu Blanx.

Teď už jen čekám, na ten osudný mail nebo telefonát. Dobře, nečekám, ale doufám, že se objeví.

Tohle je asi vše, kdyby jste měli nějaký dotaz ke castingu, můžete mi napsat na mail, nebo třeba na facebookovou stránku, nebo klidně sem do komentáře. Kdo jste na castingu byli, přeji vám hodně štěstí!




  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. A hele, konkurentka! :'D Ne, jen jsem tím chtěla naznačit, že jsem na stejném castingu byla taky, akorát v Praze.
    Narozdíl od tebe jsem ale přišla (jak už je u mě tradiční) o pár minutek pozdě, takže jsem stála až na chvostu řady a užila si tak parádní tři hoďky ve frontě... :D Ale bylo to moc fajn. Upřímně jsem se docela děsila toho, na co všechno se mě tam proboha budou ptát atd., ale přesně jak píšeš - bylo to úplně v pohodě, velice milé, příjemné a ne zbytečně dlouhé :). Jsem ráda, že jsem si vyzkoušela, jak takový casting probíhá a že to není žádná hrůza. To byl pro mě hlavní cíl celé téhle akce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se toho hrozně bála.
      Přesně, vidím to stejně :)

      Vymazat
  2. Tyto castingy znám, ale žádného jsme se nezúčatnila a ani to nemám v plánu. Jen vím, že v Olomouci je vždy mega dlouhá fronta :D
    Beauty by K. - zapoj se do soutěže!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě že očekávala delší frontu :)
      Děkuji za komentář! :)

      Vymazat