VÍDEŇ 2016

By Denisa Urbánková - 20:17

Ahoj! Dnes tu je více fotočlánek. Se školou jsme jeli na den do Vídně. Ve Vídni jsem byla poprvé v životě a můžu říct, že ne naposled. A proto se chci s vámi podělit o krásné fotky. 

Cesta tam nám trvala asi 3 hodiny, takže jsme měli více času na zábavu.
Jako první zastávku jsme měli na zámku  Schönbrunn, kde jsme měli rozchod v nádherných zahradách. Zrovna se tam něco natáčelo. Zahrady jsou opravdu nádherné. Ještě jsem tu navštívili muzeum císařských kočárů.
Poté jsme navštívili centrum a tyto památky: Stephansdom, Hofburg, Staatsoper. V Hofburgu jsme si prohlédli císařské klenotnice. Na konci jsme zavítali do Prateru, kde se mě osobně líbilo nejvíce. A tam jsem se taky celou dobu těšila. 
















A co vy? Byli jste někdy ve Vídni? 
                                                                 Mějte se krásně,    Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Viedeň je krásna, mám ju veľmi rada :) bola som tam už niekoľkokrát a hlavne cez Vianoce
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ve Vídni je krásně v jakémkoli ročním období!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat