HAUL- KVĚTEN 2016

By Denisa Urbánková - 20:54

Ahoj!
Ano, vím že v tomto času už by mohl být haul za měsíc červen, ale znáte to, konec školy, dohánění známek.. naštěstí už to končí a já můžu zase psát pravidelně!
Takže dnes to bude ještě haul za měsíc květen.
Mimochodem, dnes jsme byla opět nakupovat, takže už připravuji i haul za červen. Ale nebojte, hned po těchto haulech budou jiné články.


Jako první tu mám powerbanku, kterou najdete v mém wishlistu. Mám ji z alzy a s objednávkou jsem byla spokojená. Je to axagon F7 a má kapacitu 7800 mhA. Pokud by chtěl někdo nějaké podrobnější informace, tak mi napište. Jsem s ní velice spokojená. Funguje tak jak má.



Jako další tu mám košili, kterou jsem si kupovala ve Vídni ve Forever21. Musím říct, že to je naprosto skvělý obchod. Byla jsem tam poprvé a doufám, že ne naposled.


Na fotce vypadá více do modra, ale ve skutečnosti je zelená. Je hrozně moc pohodlná a štve mě, že teď je na ni až moc velké teplo. 


Dál tu mám obyčejné černé kraťásky. Jsou z Terranovy. Jsou hrozně pohodlné a na doma nebo na tréninky jsou úplně super. 



A druhý kousek z Terranovy jsou tyhle lacláče. Jsou naprosto super! Už dlouho jsem nějaké chtěla a tyhle byly levné a hezké.


Poslední dvě věci mám z NewYorkeru. První je cardigan. Je melírově šedý. Je docela dost tenký, takže teď, když jsou studenější rána, tak je super.


Druhou věcí a zároveň poslední je tato bílá košile. Nemám v plánu ji nosit normálně, to bych asi ani neudělala, ale koupila jsem si ji z toho důvodu, že ji budu nosit na plavky. Myslím, že na dovolené to bude super. Je teda taková hodně průsvitná. 



Tak to je pro dnešní haul vše. Snad se vám líbil a uvidíme se u dalšího článku.
Jinak mám už plány na letní články, takže se těšte :) 
                                                                                             Mějte se krásně, Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Máme stejný cardigan! :D Ta modrá košile je super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. ukaž tie kraťasy na traky! su super :)

    http://7bluedots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. :O úplně jsem na ně zapomněla!
    Omlouvám se, fotku co nejdříve dodám :)
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat