1 ROK!

By Denisa Urbánková - 18:02

Ahoj všichni! Dnešní článek je taková rekapitulace za rok. Protože přesně před rokem a 2 dny jsem si založila tento blog!
Ano chtěla jsem ho vydat přesně co to bylo rok ale....





Celkem se divím, že ještě stále bloguji, protože jsem to už mnohokrát chtěla vzdát. A proto děkuji všem za podporu! Hrozně mě motivovaly a stále motivují krásné komentáře! Opravdu si toho vážím a ještě jednou děkuji.

A taky jsem vám chtěla říct, že tento Silvestr byl pro mně opravdu skvělý, protože jsem měla poprvé pocit že jsem něco za tento rok udělala. A to tento blog.

Za 1 rok blogování jsem dosáhla:

12 pravidelných čtenářů

26 publikovaných článků

3855 kliknutí na blog

196 komentářů

a několikrát změněný design 


Jsem zvědavá jaká čísla budou v tomto článku za rok...věřím že další rok budu stále blogovat, ale může se stát cokoliv.

Pokud maté také blog nebo třeba natáčíte na youtube, určitě to na začátku nevzdávejte! No a že vám třeba přibude 10 kliknutí za měsíc. I to je něco! A proto je důležité být trpělivý a věřit si!



Na konec Vám všem přeji Šťastný Nový rok! Doufám, že jste všichni v pořádku:)

Užívejte si poslední dny volna a Ahoj! ♥

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů