VÁNOČNÍ COCA COLA KAMION V POHOŘELICÍCH

By Denisa Urbánková - 12:45

Krásné poledne všem! Po měsíci tu jsem zpět a i nový článek. Dala jsem si takovou menší pauzu na pročištění myšlenek a odpočinek. Kdyby se někdo ptal ohledně top 8- bude spojena s top 8 prosinec.


Včera 22.12. jsme jeli do Pohořelic na vánoční coca cola kamion. Hrozně jsem se na něj těšila, protože kamion je opravdu krásný. Od 4 hodin tu byl nějaký program na půl hodiny do příjezdu kamionu. Ten mě nějak ani nezajímal, tak jsme se vydali do města. Akorát jsme vyšli z obchodu a kamion už jel a troubil. Rychle jsme šli na místo. Kamion se pomalu otevřel a v něm čekali skřítci. Společně s dětmi volali Santu který potom přišel. Myslím že děti z toho museli mít velký zážitek, No a protože už se za ním chodilo fotit a říkat básničky tak jsme šli nakoupit, abychom se tam nemuseli tlačit v té kupě lidí. ž jsme přišli tak už tam byla polovina lidí. Rodiče si dali čaj na zahřátí. Už jsme se jen dívali na děti, které říkali básničku a už jsme šli domů. Daly se zakoupit různé věci od coca coly např.: čepičky, sobí uši, kamiony atd. Také se vybíralo na nějakého kluka, který potřebuje naslouchátko. 
Akce se mi líbila, ale spíše je to pro ty malé, mně šlo jen vidět ten kamion. Uvnitř je opravdu krásný,. no uvidíte na fotkách.
















Fotka z mého snapchatu- denystejkerka




Tak a to je vše. Chci Vám popřát Šťastné a veselé Vánoce, hlavně v klidu a v pohodě. Do Nového roku snad ještě jeden článek vydám. 

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. aj tebe šťastné a veselé :) a chcela som sa tento rok ísť naň pozrieť aj ja, ale nebol u nás nikde blízko :/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a šťastná Vánoce :-) Já jsem měla před lety možnost zažít vánoční kamion, a bylo to úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A já vždycky myslela, že je jen v reklamách! :D Přeju krásné vánoce :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být super. Pěkné fotky :) A máš moc pěkný blog! :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  5. Juuuu, na cocacola kamión som sa bola pozrieť pred miliónom rokov ešte ako malé dieťa, mala som vtedy asi 13 rokov. Vzala ma tam kamarátka a bolo to čarovné :-)

    OdpovědětVymazat