CO DĚLAT KDYŽ JSTE NEMOCNÍ? | TIPS

By Denisa Urbánková - 21:56

Ahojte!
Dnešní článek bude trošičku jiný než články doposud na mém blogu. Ne, není to nějaká velká změna, ale takové články bych chtěla psát více. Protože já ráda čtu nějaké tipy, vždy mi to pomůže.

Dnes to budou tipy co dělat když jste nemocní, protože i já jsem teď nemocná.
Každopádně jsem chtěla vymyslet nějaké originální tipy, tak nevím jestli se mi to podařilo...
Ale jdeme na to.




1. Hrát hry
Teď si budete říkat: Ale sakra já nerada hraji hry...
Nemyslím hned nějaké střílečky nebo tak, ale já třeba teď hraji stále dobyvatele :D
Je to pro mě taková pohoda a navíc se dozvím nějaké nové věci. Pokud by si chtěl někdo zahrát, napište mi na fb stránku nebo třeba na e-mail a můžeme hrát protože by mi to udělalo radost.
A nebo hrajte nějakou svoji oblíbenou hru.




2. Přemýšlet nad články, designem
Pokud si pášeš blog tak je tato příležitost nejlepší! Vem třeba papír a tužku nebo rovnou si může napsat nadpisy do bloggeru a plánuj články? Třeba tento článek vznikl tím že mě napadl ve sprše. A určitě nad články budu přemýšlet i zítra, co chcete taky celý den dělat.
No a pokud plánujete nový vzhled tak máte dostatek času na rozmyšlení.

3. Rychlá studená sprcha
Ani nevíte jak se mi hned "ulevilo" když jsem si dala po dlouhé době studenou sprchu. Je to takové odreagování. A třeba vás taky napadne článek jako mě, jak jsem psala před tímto bodem...
A nebo pokud je vám líp tak si můžete napustit vanu, dát si pěnu, zapálit svíčky....ale já raději mám studenou vodu když jsem nemocná..


4. Dát si svoje oblíbené jídlo
Nic není lepšího než si dát svoje oblíbené jídlo a "zahřešit si". Pokud bydlíte s rodiči tak poproste mamku nebo taťku ať vám koupí něco dobrého. Vykašlete se na to, že přiberete. Užijte si to.  A pokud si dáte práci s přípravou, může to být pěkná fotka na instagram :D
Ale třeba si dejte nakrájené ovoce, dodá vám spoustu vitamínů a to potřebujete když jste nemocní.
A nebo si třeba udělat báječnou, zdravou a skvělou snídani?


5. Číst, zvýšit si vědomosti
Ano, číst je opravdu originální nápad, ale je opravdu skvělé udělat si čaj, zachumlat se do peřin a číst, Zkuste to. Třeba se začtete několik hodin a ani si toho nevšimnete. A aspoň vám to uteče.

A co takhle se dozvědět nějaké nové věci? Běžte si zjistit něco co vás zajímá. Budete chytřejší. Budete o tom vědět více. Určitě vám to prospěje. Dobře, uznávám že to může být i nuda. Ale pokud vás to opravdu zajímá tak proč ne.

6. Odpovídejte na e-maily, otázky 
Nemáte čas odpovědět na všechny e-maily nebo třeba otázky na asku? Teď máte možnost! Udělejte si opět třeba kakao, čaj a něco malého k snědku a odpovídejte! Myslím že to třeba fanouškům udělá radost, nebo třeba najdete novou spolupráci!



Tak a tohle je vše, možná udělám i druhý díl kdo ví. Protože mě určitě napadnou i další tipy ale teď už si na nic nevzpomenu. Doufám že jsem vám aspoň trošku pomohla pokud se nudíte a nejdete do školy, práce a jste třeba nemocní.
Tyto tipy jsou spíše pro ty, kteří nejsou až tak moc nemocní jako já :D  Takže tohle třeba využijte až vám bude líp.

Určitě mi napište pokud chcete do budoucna i další články- tipy. 

                                                                                                                     Mějte se krásně,
                                                                                                                                              Denča ♥

Zdroj fotek: We♥it, Tumbrl


  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Keď som chorá ležím v posteli a nič nerobím len ležím a spím a sprájemním si to čítanim :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zase nebaví celý den ležet a číst, ale je to taky dobrá volba:)

      Vymazat
  2. Jaj, ta studená sprcha by mě zabila. :D Pokud mám teploty, tak radši ani do koupelny nechodím, protože pak mám ještě několik hodin potom zimnici a třes (špinavé řešení, ale je to otázka někdy jen dvou dní). Jinak to samé, co Clo Dy, čtení je vše, nač se zmůžu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě :)
      Já naštěstí ani teplotu nemám takže toho mužů dělat víc :)

      Vymazat
  3. Já když jsem nemocná , celý den strávím koukáním na filmy :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ja i kdyz jsem nemocna,tak stejne lezu do prace,ale jinak ve volnu se rada zachumlam s cajem pod deku a ctu,nebo koukam na filmy a serialy :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat