PRAHA 2015

By Denisa Urbánková - 18:10

Ahojte, po trošku delší době je tu opět článek.
Ano, zase je to fotočlánek, ale tak co...
Pro někoho bude možná tento článek úplně nudný, protože většina z vás je z Prahy, jenže já byla, dá se říci poprvé v Praze, takže pro mě je to něco nového. Byla jsem tam tedy o podzimních prázdninách s babičkou. Za celý den jsme stihly jít na Karlův most. Pražský hrad, plavba lodí po Vltavě, Staroměstské náměstí a Václavské, k Prašné bráně.

Miluji dělat panorama fotky:)




Fotka z lodi, proto je horší kvalita


Výhled z Pražského hradu

Chrám sv. Víta

Výhled

Bramborová spirála, mňam!





¨







Kdyby se někdo ptal jakou lodí jsme pluli, jsou to Pražské benátky.  Jsou to plavby historickými loděmi. Je to opravdu zážitek, takže až budete mít hodinku čas, určitě se tam jděte podívat! 

Tohle je pro dnešní článek vše, doufám že vás moc nenudil. Budu ráda za každé přečtení, komentář nebo nového čtenáře:)

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. I když jsem už čtvrtým rokem v Praze 5 dní v týdnu, stejně mě tahle část nikdy neomrzí :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. bola som v prahe cez leto, hrozne sa mi páči to mesto, milujem históriu a tam tá história prote vládne, každý kúsok je tak úžasný ! ♥ , chodila by som tam znova a znova, prechádzala by som sa námestím ešte raz a na pravé české pivo by som neodmietla ! ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou( až na to pivo když je mi 13 ale pssst) :D
      Taky miluji historii a plavba historickou lodí...♥

      Vymazat
  3. Praha je nádherná! Sice už tu bydlím, ale pořád ji obdivuju :) Moc hezké fotky jsi pořídila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky a článek! Praha je prostě můj domov a miluji to tam <3 A je fajn že jste toho tolik stihly! Ja většinou půlku dne prosedím na Letné u kyvadla a kochám se a kochám :D :)
    http://elytych.blogspot.com

    OdpovědětVymazat