TOP 8- OCTOBER 2015

By Denisa Urbánková - 15:44

Ahoj, je tu další Top 8! Hrozně to letí, jak jsem začala psát tyto články, hrozně mi to utíká!
Nebudeme to okecávat a jdeme rovnou na to!
 A ano sice je už polovina listopadu, ale vůbec jsem se k tomuto článku nemohla dokopat! :/




1.Kosmetika
Eos. Pro někoho je to asi normální, ale já mám poprvé eos a určitě není poslední! Mám tedy summer fruit a opravdu krásně voní! Teď jak je podzim tak mám popraskané rty a eos mi pomáhá.
Mám tedy ten červený- summer fruit a obrázek vám se dávat nebudu, přijde mi zbytečný.

2. Oblečení
Obyčejné  černé tričko z Terranovy. Fotka je myslím že opět zbytečná, protože snad každý ví jak vypadá obyčejné černé tričko :D
Stálo 109 Kč no tak neberte ho za tu cenu. Už dlouho jsem ho chtěla.


3. Film, seriál
Unfriended. S Anetkou jsem na to chtěly jít už v létě do kina, ale překážel nám v tom věk :D
Já si ho konečně stáhla a podívala jsem se na něj. Líbil se mi, ale čekala jsem od něj víc. Ale je to snad jediný film který jsem v říjnu viděla, protože jsem se na filmy vůbec nedívala...

4. Písnička
Rozhodně Tabu od Bena. ♥ Poslouchám pořád, opravdu skvělá písnička!
A potom od Štěpána Urbana Mad world ze superstar




5. Kniha
Tento měsíc jsem opět zase nedočetla žádnou knížku...

6. Youtuber/ ka, bloggerka
Blogy jsem tento měsíc vůbec nečetla! Což mě mrzí a musím to napravit!
A youtuberku jsem si po nějaké době znovu oblíbila Carrie Kirsten. Asi ji většina zná. ale i tak přidávám odkaz :)
https://www.youtube.com/channel/UCwpmxAwSLINKmz_OZDroZxQ

7. Místo
Praha. Opravdu jsem si ji oblíbila, protože jsem tu byla "poprvé" Památky jsou tu opravdu užasné!


8. Random věc
Nic mě nenapadá, jedině že jsem si založila kartičku do Terranovy!
Vlastně za nějakou částku z nákupu se vám tam nějaké peníze uloží a potom si za ně můžete koupit další oblečení! Ale trvá to pouze, myslím že do konce prosince?


To je vše, ano tento měsíc byl nějaký zvláštní a nic se nestalo, proto je to takové "nemastné"
Ale i tak doufám že vás článek nezklamal.
                                                                                                                                    Mějte se krásně
                                                                                                                                                Denča ♥

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Zatím mě ty eosy nechytají, ale jak se o nich všude píše tak je budu muset už konečně taky zkusit.. :!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si myslela že to bude nějaká předražená kravina, ale není! :)

      Vymazat
  2. Štěpán to zazpíval hezky :) Eos mám ráda, je to takový průměr :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. jéj ja prahu milujem ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat