KRÉTA 2015

By Denisa Urbánková - 14:33

Ahoj všichni, pokud mě sledujete na mém Instagramu nebo na Twitteru tak víte, že jsem byla týden na dovolené v Řecku.Pokud ne tak to určitě napravte!

Byli jsme teda na Krétě v hotelu Talea beach resort od cestovní kanceláře Victoria. Hrozně moc se mi tu líbilo, nejraději bych se tam vrátila. Měli jsem asi nejlepší výhled z celého hotelu. Byli tam naprosto úžasní barmani/číšníci. Byli hrozně milí a ten jeden se mnou dělal stále nějaké kraviny. Posunoval mi pití, ťulak mi do mobilu když jsem byla na wifi. :D Mám s ním fotku, kterou máte níže. Také tam byl jeden hrozně moc nádherný kluk, jenže já mu neřekla ani ahoj že.
Také jsme jeli na výlet na Elafonisi- pláže s narůžovělým pískem.
Této dovolené bych dala 4 hvězdičky z 5, ta jedna je kvůli jídle, jelikož jsem hrozně moc vybíravá...




Výhled z balkonu
tancování v bazénu

holčina se kterou jsem se seznámila
s barmanem který dělal ty kraviny

východ slunce



mega dobrá palačinka

Elafonisi


Banánovník


Obchod na letišti v Heraklionu


Jediné co jsem si tam koupila za svoje peníze jako dárek z dovolené jsou šedé Conversky, které tu byli za 20Euro..je jasné že jsem je tam nemohla nechat :D

Tohle by bylo z dnešního fotočlánku vše,možná ještě dopíši GRWM, chtěla jsem ho napsat ještě než jsem odletěla,ale můj počítač byl rozbitý,takže nebyl čas, snad ho brzy vydám. Mějte se krásně, užívejte poslední dny prázdnin, vůbec se mi tam nechce :( Ahoj 
                                                                                                                     Denča 
btw. můžete mi napsat kam vy nejraději jezdíte na dovolenou:)


  • Share:

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Vypadá to tam krásně :) A já letos byla v Itálii, miluju to tam :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam nádherný :3
      Do Itálie bych se jednou taky chtěla podívat:)

      Vymazat
  2. Super! Krásné fotky! :)
    Budu moc ráda, když se připojíš do GIVEAWAY na mém blogu! :)
    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie! A ten výhled z balkonu byl nádhernyyy!:)
    Já ráda cestuji kamkoliv:), ale do srdce se mi nejvíc dostala Třeboň a Paříž.
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,ano,někteří měli výhled třeba jen na silnici...

      Vymazat
  4. Krásné fotky :3 naše dovolená byla podobná, skvělá až na jídlo, všechno byly jen samé polotovary a rozmražené věci. Dala bych si tu palačinku!
    http://vybornej.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky to jídlo moc nechutnalo, proto jsem šla do baru na tu palačinku,byla skvělá! :D :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Chtěla jsem fotit i noční město,ale jelikož nemám zrcadlovku tak z toho vznikly rozmazané fotky :( :))

      Vymazat
  6. Na Krétě musí být krásně. Já tam ješte nikdy nebyla, ale mám to v plánu!

    OdpovědětVymazat
  7. Musela to byt krasna dovolena :))

    OdpovědětVymazat