SPLNIL SE MI SEN! ANEB JAK TO VYPADALO NA KONCERTU NEW ELEMENT?!

By Denisa Urbánková - 17:33

Ahoj :)
V sobotu 21.3.2015 jsem šla na koncert New Element na Flédu do Brna :) A tak jsem se rozhodla vám o tom napsat článek.

Začalo to vážně suprově...nemohli jsme najít Flédu... Ale naštěstí jsme ji našli :3 Jela jsem teda se svojí sestrou(22) a kamarádkou(23).Báli se že tam budou nejstarší,protože nám co jsme tam byli bylo tak 12-18 :D Ale byli tam i starší.Asi 10 minut jsme čekali než budou pouštět dovnitř.A potom zhruba 7 minut než otevřou dveře do sálu.Já jsem se pořád rvala dopředu,protože jsem chtěla být u pódia :3 Skoro jsem tam byla,ale přede mnou byly nějaké holčiny,takže jsem byla jako kdyby v 2. řadě :3 No a čekali jsme zase asi 10 minut než přijdou :/Potom teda přišli a zatancovali nám na jejich intro :3 Zrovna přede mnou byl Ondra,kterého mám nejradši :3 No a už to přišlo...ječeli jsme fakt hoodně :D když si pouštím ty videa tak je to fakt strašně hlasitý..:D Koncert trval cca tři čtvrtě hodiny a strašně rychle to uteklo
 Potom jsem asi celkově cca 2 hodiny čekala na autogramiádu a focení
Na autogramiádu jsem šla hned jako druhá :D Narvala jsem se na začátek řady :3 A mezi čekáním jsem si vykládala s tou holčinou,se kterou jsem si psali na facebooku :3 Kluci přišli a hnedka si nás natočili a jsem na Chrisovém a Vojtíkově instagramu :3 To mega potěší.




Koupila jsem si tam 2 náramky,zelnej a černej,placku a A2 plakát ,kterej jsem si nechala podepsat a ještě mám podepsaný CD a podpiskartu :3 Na ruce mám jen Chrise a Vojtu,Ondra s Lukym mi zdrhli do backstage :( Ale tak třeba příště :3 Plánuji jet opět v červnu do Brna :)
Z autogramiády mám hned několik krásných vzpomínek.Chris se mě zeptal:
,,Jak se jmenuješ?"
-Denča
,,Denča?"
-jj :)

Měla jsem strašně vykřičenej hlas,takže se divím že mě slyšel :D

A úplně top bylo když Ondra jako poslední mi podepisoval podpiskartu a otočil to a prej: ,,Á pro Denču.Na :)"
-Děkuju
A usmála jsem se :3
A ještě jsem se Ondry zeptala jestli se potom ještě budou fotit a on že prej jo :3 A ještě se mě zeptal jestli ten plakát je pro mě,ale nebyl můj :)

No a focení :3 Obejmula jsem jen Ondry a Chrise :( Příště musím ještě Lukyho a Vojtu :3

Přijdu k Ondrovi a ,,Ahoj"
  -Čáuuu :)
BLIK
A já ještě: ,,Můžu tě obejmout?"
-Jasný :)
OMG :3 Strašně krásně voní :3 Byl to krásnej pocit obejmout svýho idola :3

A ještě obejmutí s Chrisem:
Můžu tě obejmou?
-Pojď seem:)
Do ucha jsem mu řekla,,Děkuju" jak jsem odcházel tak mi řek-Měj se krásně!
A já na něj Děkuju,ty taky!

Já jsem strašně stydlivá,takže ještě teď nechápu jak jsem s nima mohla mluvit a říct jim o obejmutí! :O

Ještě jsem se vyfotila s producentem-Honzou Gajdošem :D Náký holčiny se s ním chtěly vyfotit,tak jsme pár holek k nim přišly a Honza na někoho volal:,,Já mám tady svůj fanclub!" :DDD Každopádně je strašně milej :3


Děkuju všem za úžasnej koncert! :3



S Lukym :3
S Chrisem aneb Kla Sim aneb Stylmuz




S Vojtíškem :3


Náramky a placka
 PROSÍM NEKOPÍRUJTE FOTKY
Děkuji :)

S Ondráškem :33
Podpisy

Hudební producent-Honza Gajdoš alias Táta :3


S Terezkou :3








Děkuji za přečtení

               S pozdravem,Denča :)







































































  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů