JAK PEČUJI O SVOU PLEŤ?

By Denisa Urbánková - 23:50

Ahoj,tentokrát to je článek jak pečuji o svoji pleť a nebo jak bojuji s akné.
Asi většina z nás to zná...pupínky,černé tečky atd.
Ukážu vám co mi pomáhá na akné,třeba některým z vás pomůžu


Tohle jsou produkty,které používám proti akné :)  Když jsem je dala k sobě,divila jsem se,že jich je tak málo...




Každý den se 2x denně-ráno a večer odličuji micelární vodou Bioderma Sébium H2O pro smíšenou a mastnou pleť. Asi ji většina zná..
Já ji mám strašně ráda,zatím bych ji za něco jiného nevyměnila. Akné se mi potom ani nijak nezlepší,ale krásně a dokonale vyčistí pleť,trošku mi i voní a neštípe mi oči,takže pro mě není žádný problém si ji nanést kolem očí.






















A teď taková klasikaa :D Nejznámější krém od Nivea. Vždy večer před spaním si ho nanesu na pleť. Je fajn,sice jsem od něj očekávala něco víc,ale i tak.






Dále někdy použiju tento  mattierende krém od Balea. Krásně plet zmatní.Ale nijak extra ho nepoužívám. Klidně bych se bez něj obešla.




Tak, a thole byla taková "základní rutina" . Ale ještě tu mám produkty,které používám,když se mi někde udělá "beďar" a potřebuji,aby byl co nejrychleji pryč.





Asi jako první vám ukážu tyhle náplasti,opět od značky Balea. Měly by vysušovat nečistoty a zabraňovat podráždění pokožky. Já jsem s nimy spokojená. Dám si náplast na postižené místo na noc a ráno ji odloupnu. "Beďar" je vždy o něco lepší. Takže určitě stojí za vyzkoušení :)


A samozdřejmě používám masku. Momentálně používám tuto od značky Oriflame. Nemůžu si ji vynachválit. :) Koupila jsem si ji teda u kosmetičky. Krásně pleť vyčistí a vypadá po ní krásně :) Pro mě má jen jednu nevýhodu a to je,že není slupovací.Nikdy mě to nebaví si ji umývat... Předtím jsem používala nějakou okurkovou masku a o proti téhle je úplně out.


A od stejné řady používám SOS gel. Když se mi opět udělá nějaký velký "beďar" tak gel aplikuji a hned je to lepší. :) Když si ho takhle "patlám" většinu dne, "beďar" zmizí. Až mi dojde,určitě si koupím další.




A doporučila mi ho paní kosmetička :)











Tohle by bylo asi vše,doufám že se vám článek líbil,pokud ne,napište mi co zlepšit. :)

Přeji krásný zbytek dne, Denča :)







  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Super to bylo

    Btw. Kdy bude další článek??

    OdpovědětVymazat
  2. od Biodermy som ešte nič neskúsila, ale asi vyskúšam :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od ní zkoušela jen tuhle micelárku a jsem spokojená,chci vyzkoušet od biodermy i ostatní produkty tak uvidím :)

      Vymazat
  3. Škoda, že tá bioderma nezlepší stav akné :/ Inak by som si ju kúpila :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ja používam kozmetiku For life and Madaga a je úžasná, používam radu na problematickú pleť a úplne ma plleti zvabla vyrážok aj čiernych bodiek, chystám sa o nej spraviť recenziu. :) Pripájam sa k pravidelným čitateľom, máš to tu veľmi pekné. :)

    Budem rada, ak prídeš na náš blog o móde: http://apairoffriends.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej,možná ji taky zkusím :)
      Děkuju, moc si toho vážím, ráda se podívám :)

      Vymazat