TAG- 15 OTÁZEK O KNIHÁCH

By Denisa Urbánková - 17:55

Ahojky,vítám vás u dalšího článku a tentokrát to bude tag. Píšu ho jen z jednoho důvodu, a to toho, že mě zatagovala kamarádka Anett http://imanett.blogspot.cz/

Jen takové upozornění, už knížky moc nečtu, takže se odpovědí nelekejte
A taguju vás všechny,kdo chcete tak to napište




1. Dělá ti špatně, když čteš v autě?

    Ne 

2. Který z autorů má podle tebe originální styl psaní a proč?

     Každý dobrý autor je v něčem originální 

3. Série knih o Harry Potterovi nebo Twilight Sága?

     Určitě Harry Potter, Twilight Sága mě nikdy nijak neoslovila 

4. Kniha s ilustracemi nebo bez nich?

    Bez 

5. O které knize sis myslela, že je skvělá, ale nakonec jsi zjistila, že vlastně za nic nestojí?

   Teď si nevzpomenu, možná žádná

6. Kdy ses do čtení knih zamilovala?

    V první třídě. Paní učitelka se vždy divila, když jsem si donesla knížku, že si ji chci zapsat do čtenářskýho deníku. Nosila jsem je skoro pořád. 

7. Jak jsi na tom s literaturou ve škole?

    V pohodě.

8. Pokud by jsi dostala k narozeninám knihu, kterou jsi už četla a nelíbila se ti, co by jsi dělala?

    Podřezala bych se..
    Né, nic někam bych ji založila a nechala ji tam 

9. Čteš na nějakém specifickém místě?

    Jak jsem psala už na začátku, moc nečtu, ale když už tak v sedacím pytli nebo na posteli

10. Zakládáš knihy záložkou, nebo ti stačí obyčejný kus papíru?

     Je mi to jedno, klidně kus papíru 

11. Můžeš skončit v knize kdekoliv, nebo končíš kapitolou?

      Kapitolou, ale když není čas a něco mě vyruší, není pro mě žádný problém skončit uprostřed kapitoly 

12. Dokážeš u čtení jíst a pít?

      Pít 

13. Dokážeš při čtení něco poslouchat?

     Ano, ale jedině nějaká playlist na Spotify určený ke čtení. Lépe si i příběh zapamatuji 

14. Dokážeš přeskakovat stránky?

      Ne 

15. Jak hledáš knížky, které budeš číst?

     Přečtu si zadní stranu knížky a potom se rozhodnu 

Jujky našla jsem svůj čtenářský deník tak vám kousek ukážu 

První přečtená kniha
































Okey tohle by bylo vše. Pokud budu mít náladu a čas, tak můžete tento týden očekávat ještě jeden tag. Pokud se vám článek líbil,budu ráda za koment,popřípadně připojení do komunity..

Mějte se krásně, s pozdravenm Denča :)



  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Super článek! Zatím jsem nic podobného nikde nečetla. :)
    Hrozně ti závidím, že se ti nedělá blbě ze čtení v autě. Já si nemůžu ani zapnout mobil, aby se mi neudělalo blbě... :(
    Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj blog. :) www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)
      :D ale z toho drkotání se mi to čte hůř než doma no:D
      Ráda se podívám:)

      Vymazat
  2. Pěknej článek! :-)
    Ten čtenářskej denník je dost sladkej!!! :D

    http://my-infinity8.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavý tag, dobré otázky a najmä zaujímavé odpovede, HP mám tiež radšej než Twilight, ale žiaľ, v aute či autobuse toho veľa neprečítam, iba chvíľami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Pokud ten tag napíšeš,ráda bych si ho přečetla,tak když tak pošli odkaz:)

      Vymazat
  4. Taky jsem kdysi četla "Proč? 13x proto", kdo by v té době řekl, že z toho vznikne tak úspěšný seriál. :)

    OdpovědětVymazat