HAUL- ČERVEN 2015

By Denisa Urbánková - 16:48

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Tentokrát to bude haul. Mám tu jen pět věcí. Myslela jsem, že toho nakoupím víc, když už bude to léto, ale nikde nice nemají a když už ano, tak nemají moji velikost...


Asi jako první vám ukážu CD od Pavla Callty Momenty. Koupila jsem ho v Bontonlandu za 349,- Kč 

A teď už jen věci z Pepca.
Zamilovala jsem se do tohoto obyčejného tílka s kapsičkou. Já miluju na tričkách kapsičky, takže to byla jasná volba. Stálo mě 89,- Kč


Protože nemám na doma žádný shortky, koupila jsem si tyhle šedé s palmami. Měli ještě se zelenýma, ale černá se mi líbila víc a ještě k tomu můžu dát cokoliv. Stály 119,- Kč

Ještě jsem si koupila 3 bílé ponožky za 29,- Kč

A naposled jsem si vzala tyhle troje náušnice za 29,- Kč

Jsou to vlastně černé hvězdy, šachovnické srdíčka a hippies .

Tak tohle by bylo vše, mějte se krásně! 

Denča  















  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů