SUMMER WISHLIST 2015

By Denisa Urbánková - 21:25

Ahoj, vítám vás u dalšího článku.Tentokrát to bude letní wishlist, protože jsem chtěla mít na blogu nějakou pravidelnou sérii.Budu ho psát 4x do roka; jarní,letní,podzimní a zimní.



1 selfie tyč - chci ji dýl, na léto mi přijde super,přeji si ji za vysvědčení tak uvidím, pokud vy máte selfie tyč tak mi prosím napište do komentářů jak jste spokojeni.

2 power banka - na dlouhé cesty mi přijde fajn, když v létě někam poletíme, tak baterky v mobilu není nikdy dost, pokud ji taky máte, napište mi jestli se vyplatí ji kupovat :)

3 pyžamo mimoni - o prázdninách se chci jet podívat do primarku do Vídně, kde mají tohle hrozně cute pyžamo. A jak jste se v minulém článku mohli dozvědět, miluju kapsičky a tady je.

4 houba na umývání - mají ji opět v Primarku, a když jsem ji na internetu viděla...tu musím mít! Jestli tam pojedeme, bez ni neodejdu, ještě tam mají ve tvaru cupcaku myslím, nebo co to je...

5 sprchový gel od Dermacolu - Jejich gely miluju, krásně voní a jsou prostě úžasné...

6 air max - ty co jsou na obrázku přesně nechci, líbily se mi jedny v intesportu, ale obrázek nemohu najít...Laždopádně jsem si je hned zamilovala, láska na první pohled...

Tak tohle by bylo asi vše, určitě mi do komentářů napište, co si přejete vy na léto. Mějte se krásně, Denča :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Sprchovací gél od Dermacol zbožňujem aj ja :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som si tiež chcela kúpiť tú power banku pretože sa mi veľmi rýchlo vybíja mobil no a keď cestujem vybije sa mi. :) Pekný wishlist aj blog, sledujem ťa ako pravidelná čitateľka. :-)

    Budem rada ak kukneš na môj blog: http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji chci hlavně kvůli cestování. Děkuju,moc si toho vážím,možná zítra nebo pozítří můžeš očekávat haul.
      Ráda se podívám:)

      Vymazat
  3. Selfie tyč mám taky, dokonce dvě :D Super věc :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchové gely od Dermacolu mám ráda, ale zrovna ten citron mi nějak nevoní :) Jinak si na nich potrpím :) Selfie tyč si také plánuji pořídit :)

    OdpovědětVymazat