POSLEDNÍ KOUSEK

By Denisa Urbánková - 11:04

Ahojky, po dlouhé době vás tu znovu vítám,
Předem se chci omluvit za neaktivitu, momentálně nevím o čem psát, a k tomu ještě škola... ještě mě čeká pár písemek):
Ale určitě se těšte na léto, plánuji haul, nějaká článek z výletů atd. doufám že to vyjde a teď k článku.

Určitě jste už slyšeli o projektu milky- poslední kousek. Já se to dozvěděla díky youtuberům. Pokud nevíte, jde o to, že si koupíte milku bez posledního kousku. Uvnitř je napsaný kód, který zadáte na poslednikousek.cz a můžete někomu poslední kousek poslat. Takže pokud máte někoho rádi, běžte do obchodu pro čokoládu a pošlete poslední kousek. Já poslední kousek poslala sestře a udělalo jí to velkou radost, protože jak se říká, poslední kousek je ten nejlepší. Ještě mám další milku, a přemýšlím komu ji poslat. Myslím, že by jste si ji zasloužili všichni, co čtete můj blog. Jsem za to strašně ráda.
Sestře přišel cca týden od odeslání.



































A co vy, už jste poslali poslední kousek? Pokud ano, komu?  Jaký máte na to názor vy? Napište mi to dolů do komentářů, ráda si to přečtu

Krásný den, Denča ☺️

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jee... dobrý článek x) :) Taky jsem o tom psala ;)
    http://lepalacinka.blogspot.cz/2015/06/co-se-siri-internetem.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, to je milé :) celkem mě štve, že jsem to propásla.

    OdpovědětVymazat
  3. To je roztomilý nápad na článek! :) Asi taky někomu pošlu!

    OdpovědětVymazat