Diy

DIY- NAROZENINOVÝ DÁREK

By Denisa Urbánková - 19:26

Ahoj! Dnes tu mám historicky první DIY článek na mém blogu! Tak snad se vám bude líbit a budu velmi ráda za rady, co zlepšit.

Znáte to, všichni mají pořád narozeniny a co chcete kupovat? Já se letos rozhodla sestře dárek vyrobit a bude to toto písmeno z fotek.

Myslím, že fotky z dětství jsou celkem osobní věc, tak jsem zadělala obličeje. Ale myslím, že to ničemu nevadí.:)


Co budete potřebovat?

  • nějaký karton, můžete použít i tvrdý papír, ale jestli to chcete mít pevné, je lepší karton 
  • nůž
  • tužka
  • guma ( pokud teda neumíte kreslit jako já :D ) 
  • fotky
  • lepidlo
  • nůžky

Postup 

Pokud máte větší karton, upravíme si ho tak, jak chceme, aby bylo písmeno cca velké.

Načrtneme si písmeno.

Vyřežeme ho.


Vytiskneme si fotky a vystřihneme je.


Pak už jen stačí rozvrhnout si fotky, jak se nám líbí a po případně je odstřihnout, aby padly do tvaru.



Nalepíme je a dárek je hotov! Snadný a pěkný dárek.

Chtěla jsem dodělat ještě dírku na pověšení, ale to už nechám na sestře, co s tím udělá.

A jak jste na to s dárky vy? Raději něco koupíte, nebo dárky vyrábíte?

Snad se první diy líbilo..mějte se krásně a užívejte zbytek víkendu :)

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů