CO MILUJI NA PODZIMU

By Denisa Urbánková - 11:36

Ahoj, podzim je skoro za dveřmi, tak vám tu sepíšu věci, co ráda dělám na podzim. Myslím, že spousta z vás je má ráda také.



1. Nošení svetrů a dlouhých kalhot

A taky košile. Svetry jsou tak příjemné, že to není ani možné. Ráda outfity doplním ještě burgundy lakem na nehty, který je samozřejmostí. A šála? O té ani nemluvím, další samozřejmost!

We♥it
Google


We♥it

2. Čtení knížek a pití kakaa/čaje

Kdo má rád kávu, tak kávu. Já preferuji čaj a kakao. Zalézt si do peřin s oblíbenou knihou, teplý čaj. Není nic lepšího. Ještě, když slyšíte dopadat kapky na okno. K tomu si ještě vzít teplé ponožky.

We♥it

3. Chození v barevném listí.

To šustění, ten klid. Nejlepší procházky jsou na podzim. Vždy se těším, až nafotím krásné fotky. Takže pokud nemáte co dělat, jděte se projít! Nebudete litovat..a krásně si pročistíte hlavu.

We♥it

4. Vyřezávání dýní 

Štve mě, že se Halloween neslaví v Česku, ale dýně vyřezávám. A ráda. Pamatuji si, jak jsem jako malá to chtěla vždy vyřezat, ale nemohla jsem, takže teď si to užívám!

We♥it

We♥it

5. Diy nápady

Když se podíváte na Pinterest, tak uvidíte tolik skvělých nápadů na podzimní Diy! Pár vám jich sem dám. Možná nějaké Diy vyjde :)

Pinterest
Pinterest






















Pinterest

Pinterest


No nejsou tyto věci skvělé? Už aby tu byl ten opravdový podzim.

Co děláte rádi na podzim? Určitě mi to napište do komentářů :)

Mějte se hezky,

  • Share:

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Miluju svetry, bundy, trenčkoty :3.. Všechno, nad čím klasickej člověk ohrne nos s hláškou "Už se zase budem muset voblíkat." Nejhorší věta vůbec. Taky miluju, když jdu do školy a všude se povalujou chuchvalce mlhy, hlavně v parku :3. To si pak připadám jako v pohádce. Žádná podzimní depka! Podzimní radost!
    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaah, vyřezávání dýní, svetry, čaje, svíčky, sychravo, podzim je prostě mé nejoblíbenější období :3 Moc hezký článek:))
    http://elyinmotion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno co jsi napsala naprosto miluju :) i když letos se těším úplně nejvíc na Vánoce, tolik jsem se ještě nikdy netěšila :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to těšení na Vánoce začne až později :D
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  4. Ja naopak neznášam dlhé nohavice 😀😃😄 Ale vyrábať DIY to je super zábava. Čaj pijem aj v lete takže ten nerátam ☺ Pekný článok
    Colosal Elektron z blogu colosalelektron.blogspot.csk

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim jsem nikdy zas toku nemusela.. Ale letos se na nej těším, ani to neumím vysvětlit proc.. :))
    Těším se na šály, na barevnou krajinu, čaje.. Letošní podzim bude určitě fajn :)
    Hezký článek :))

    OdpovědětVymazat
  6. ja mam rada jesen, ale taku tu peknu, farebnu, kedy mozes v teplom svetry este sediet na lavicke v parku. ale ked sa to prehupne do uprsanej fazy, tak len zaliest niekde do tepla.

    lapepla.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!
      Déšť mám ráda jen, když můžu zůstat doma :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  7. Nesmírně se těším na letošní vyřezávání dýně s Medvědem, jsem si jistá, že budu čůrat smíchy. Ty diy jsou skvělá! Taky nad nějakým uvažuji. :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné stručné, hezky napsané shrnutí podzimu :) Já se letos na podzim taky docela těšila, mám radši teplo, ale těšila jsem se, že si konečně zkusím vyřezat dýni, vyrobit nějakou tu výzdobu a vyzdobit byt, jak píšeš, tak popíjet něco horkého u knížky, nebo třeba u filmu, fotit, když už mám konečně pořádný foťák. Včera, když jsem byla venku jsem si říkala, jak už je zima a jak jí nechci, ale dneska když jsem šla ráno nakoupit a byla mi zima jsem si řekla, že je to jen zima, a nenechám se jí přece rozhodit :)
    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky raději léto, ale podzim má ty svá kouzla :)
      Přesně jak píšeš!

      Vymazat
  9. Ano, přesně tak to mám i já! Velmi příjemné téma článku - super :)

    OdpovědětVymazat