POSUN V BĚHU+ POPRVÉ V POSILOVNĚ

By Denisa Urbánková - 17:01

Ahoj. Jestli jste četli můj první článek o běhu, tak jsem psala, že mám v plánu se posunout dál a tak se i stalo.

Všechny fotky jsou z We♥it


Po těch 2 km co jsem běhala 1. měsíc, jsem začala běhat 4 km. Ovšem ne ob den, jako o prázdninách, protože jak je škola, není tolik času. Běhala jsem každé 2 minuty běh a 2 minuty chůze.
Teď mám ale novou parťačku, se kterou chodíme běhat 5 km. Stáhla jsem si aplikaci FITAPP, kterou možná znáte. Běhat chodíváme 1 týdně, někdy 2x. Podle času.

Chci tu říct i posun v tělocviku.
Už mám změřeno 1500 m a 60 m.
1500 mám za 8,16 minut
60m za 9,40? něco kolem tohoto..

Vy, co máte lepší časy než já si říkáte, že to není žádný rekord. Pro mě ano. Za obě disciplíny mám 2, ale dříve byla pro mě 3 samozřejmostí.


Jinak jsme tento týden poprvé navštívily posilovnu, kde jsme byly půl hodinu na rotopedu. Čekala jsem víc, ale jak jste tam poprvé, tak ještě nevíte co úplně dělat a jaké stroje používat. Ale budeme chodit pravidelně 1-2x týdně a naučíme se na strojích cvičit, protože už mi pár kamarádů nabídlo pomoc. Co je ale důležité říct, kdo chtějí taky navštívit posilovnu.. NEBOJTE SE ZEPTAT. Nikdo se vám smát nebude, každý odborník se tak musel někdy ptát. Pokud se nezeptáte, pak toho budete litovat, věřte mi.

Pište mi, jestli má smysl psát tyto články dál, abych věděla :)
Snad se vám článek líbil, a pokud máte fitness blog nebo píšete nějaké články o cvičení, ráda si je přečtu,takže mi je dávejte do komentářů!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Parádní článek. :) Je super, že ses do toho zase dala a navíc pokud máš partačku je to mnohem lepší, můžete se motivovat navzájem. :) Držím palce do dalších dnů a at vám to nadšeí co nejdéle vydrží. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ♥
      To ano, upřímně.. sama bych do toho ani nešla:)

      Vymazat
  2. Náhodou, ty výsledky jsou super :), je fajn když máš v takovém věku zájem o sport, taky jsem začínala ve 14, ale s aerobikem, k běhání jsem se dostala až nedávno :). Ať se Ti i nadále daří.
    FitBlogies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Aerobic jsem dělala v 6. třídě a dělala jsem ho pouze rok :)

      Vymazat
  3. Pekny pokrok, jen tak dal, a za chvili mas 10km behu v kuse:) (to bych rada nekdy ubehla ja) :D Clanky pis dal, rada je ctu, a je to i dobra motivace :) drzim palce, at je tvuj pokrok stale vetsi a vetsi, a hlavne, at te to bavi:)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak těch 10 km bude muset ještě počkat:D Ale určitě bych toho taky ráda jednou dosáhla:)
      Opravdu moc děkuji, hrozně moc si toho vážím ♥
      Tobě taky držím palce :) !

      Vymazat
    2. Tak pristi rok obe ubehneme 10km :)

      Vymazat
    3. Super nápad :D :)
      Bylo by super, kdyby se tak stalo:)!

      Vymazat
  4. Určitě pokračuj v psaní těchto článků. :)
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat