JAK SI ZLEPŠIT ANGLIČTINU

By Denisa Urbánková - 17:09

Ahoj! Protože mě za pár měsíců čekají přijímačky a pohovor z angličtiny, a možná i některé z vás, tak tu mám pár tipů, jak si zlepšit angličtinu a jsou to tipy, které já osobně používám a mohu je jen doporučit :)



1. Překládejte si své oblíbené písničky

Snad úplný základ. Skvěle si tím zapamatujete slovíčka. Když jsem dělala řadící test do Anglie, většinu frází jsem znala právě z písniček.

2. Čtěte knížky i časopisy. 

Co k tomu dodat?
Začala bych s knížkami, které jsou podle úrovní nebo taky zrcadlové četby. Až pak bych se pustila do "normálních".


3. Sledujte filmy v aj. 

Tak jako u knížek..začala bych filmy pro určité úrovně, já sleduji na různých stránkách, kde jsou třeba 15-ti minutové filmy v angličtině.
Tohle je třeba moje oblíbená stránka, ale na internetu jich najdete spoustu dalších. I na youtube jsou super filmy..

4. Cvičení na internetu

Na internetu najdete spousty stránek, které jsou určené pro zlepšení angličtiny. Najdete tam svoji úroveň a pak už co chcete, jestli slovíčka, gramatiku, poslech, čtení..
Já jsem si v poslední době oblíbila tuto stránku:


Jak si vy zlepšujete svoji znalost angličtiny? 
Snad vám těchto pár tipů pomůže. 
Mějte se krásně,

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ja si vylepsujem angličtinu hlavne tými textami piesní a pozeraní filmov ;) super článok

    OdpovědětVymazat
  2. Angličtina je skvělý jazyk a mám s ní problém, především se slovíčky. Uvědomila jsem si, že není nic lepšího než film nebo seriál v angličtině a s českými titulkami (pro začátek:D). Takže to můžu opravdu doporučit. Ty tipy jsou super, především tedy ta stránka filmenglish. Až tedy hned na ten první, protože anglické písně jako takhle neposlouchám a z korejštiny se mi jen těžko bude něco překládat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Bylo to myšlené na ty anglické písničky no :D

      Vymazat
  3. Jelikož mě za pár měsíců čeká zkouška na C1, dělám taky něco podobného :). Další skvělý způsob je najít si kamaráda/kamarádku například na Penpalworld.com a začít si s nimi psát/volat. :)
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce! :)
      Upřímně.. tohle mě nenapadlo.. takže díky za skvělý tip!:)

      Vymazat
  4. Mluvit, mluvit a zase jenom mluvit. Je pravda, že všechny tyto triky pomáhají, ale když nebudeš cvičit mluvení, bude ti to celé k ničemu.. nejlepší je domuvit se s přáteli a mít dny, kdy spolu můžete mluvit jen anglicky. I když třeba nebudete vědět, jak se co řekne, hlavně mluvit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kamarádkami si někdy povídáme anglicky, ale při psaní článku mě to nenapadlo :)
      Ale i tak díky za tip :)

      Vymazat