JAK NA DOKONALÉ RÁNO

By Denisa Urbánková - 9:48

Všichni bychom chtěli ty rána, která jsou ve filmech, jako úplně dokonalá. Žádný budík na šestou, žádné nevyspání.. snídaně do postele.. Někdy to tak ale opravdu může být!

Zdroje: Pinterest



1. Neponocujte

Pak se nevyspíte, a na dokonalé ráno můžete zapomenout. Pro správný spánek je potřeba alespoň 8 hodin. A to už nemluvím o tom, v jakých hodinách je spánek nejkvalitnější. Takže nebuďte do půlnoci na počítači a jděte spát!


2. Noční krémy

Nevím jak vám, ale já si s nočním krémem na obličej ráno připadám lépe. Moje pleť je jemnější a hebčí. A i to už zlepší moji ranní náladu.
Já používám tento od L'orealu a jsem s ním spokojená.


3. Procházka, běh, cvičení.. 

Takový ranní běh nebo procházka.. to je něco dokonalého. Neskutečně vám to pročistí hlavu, a jako začátek dne, myslím, že je to skvělé! 
Na internetu najdete i spousty cviků na ráno.. nemusíte hned spálit 400 kalorií, ale už i jen takové protažení je něco!


4. Pořádná snídaně

Tak to je základ! Upřímně.. já si ráno bez snídaně nedokážu představit.. Udělejte si na ni čas, protože snídaně je opravdu důležitá. A zapijte to teplým nápojem.  Lívance, vafle, ovoce, čaj..


5. Produktivní práce

Všechno důležitou práci si dělejte nejlépe po tomto všem. Takže nějak dopoledne. Pokud třeba blogujete, napište článek apod. 
Já když napíšu článek dopoledne, pak jsme mnohem radši, než kdybych ho měla psát ještě někdy večer a ve spěchu. Tak si ušetříte i nerva.


Jak vypadá vaše dokonalé ráno? Bez čeho si ho nedokážete představit? 

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Super tipy! :) myslím, že nejúčinnější je cvičení, ale k tomu já se jen tak nedokopu! :D jen když mám takové nějaké cvičící období! :D A používám noční masku přibližně jendou do týdne! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla začít ráno cvičit, ale zatím mi to taky nějak nejde :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Tak tento clanok je fakt skvely. Dakujem za typ s tou rannou prechadzkou alebo behom :) Krasny blog. m2betka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! ♥
      Já jsem o prázdninách chodila ráno běhat a vždy jsem měla na celý den krásně pročištěnou hlavu:)

      Vymazat
  3. Opravdu krásný článek, nemyslím ani tak ty tipy ( i když jsou taky užitečné ), jako spíš styl, jakým je to napsáno. Četlo se to opravdu skvěle a určitým způsobem mě to i nabudilo nějakou motivací.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle mě opravdu potěšilo!
      Já se i snažím tam tu nějakou motivaci dát, protože mi přijde, že spousta lidí tu určitou motivaci nemá a je to škoda..:)
      Děkuji moc!

      Vymazat
  4. Jak já bych chtěla alespoň jedno takovéhle podobně dokonale klidné ráno.. No, pro začátku bych musela alespoň jednou jít spát před půlnocí ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se ti to minimálně jednou podaří :)
      Děkuji a držím palce!:)

      Vymazat
  5. Zajtra si jedno takéto určite urobím, hoci trochu neskôr, pretože dnes ponocujem na európskymi inštitúciami :/ a potom si pôjdem kúpiť topánky, takže ma už čaká sladká (skôr kožená) odmena! :)
    Normálne ma to nakoplo!
    Ak ešte študuješ alebo jednoducho chceš nakopnúť tiež, napísala som zľahka motivačný článok o tom, čo robiť, ak sa ti do nejakej úlohy NECHCE a NIJAK RAZ sa nevieš motivovať ;) tu: https://timkablogblog.wordpress.com/2016/10/03/efektivne-studium-necitim-sa-na-to/
    Prajem úspešný týždeň <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že dnešek přežiješ:)
      Motivaci ohledně školy bych určitě potřebovala, takže velice ráda si článek přečtu:3
      Děkuji a tobě taky.

      Vymazat
  6. Super článek. :) Kdybych měla po ránu trochu víc času, tak bych si své dokonalé ráno taky takhle nějak zorganizovala. To co tak dodržuju je, že si dám ráno snídani a opravdu se snažím spát 8 hodin. Ale s tím pohybem po ránu je to trochu složitělší, jednou ráno jsem si řeka, že to zkusím, jít ráno běhat. Jenomže problém byl, že ještě byla černočerná tma :))A když vycházím do školy, tak ta tma pomalu ještě je. Ale možná, že jenom protáhnutí v klidu doma by nemuselo být zase tak špatné :)
    http://lalymylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Upřímně.. během pracovních dní si myslím, že tyto rána ani moc nejdou, já sama si je tak organizuji hlavně o víkendech. Jak jsem psala před tím, ráno jsem běhala jen o prázdninách a i tma už je mínus..
      To protáhnutí je určitě super, zabere to 5 minut a hned je lepší pocit :)

      Vymazat