NÁKUPY- ŘÍJEN 2016

By Denisa Urbánková - 11:07

Zdravím, možná jste si všimli, že už nějakou dobu nebyl žádný haul. Hlavní důvod je ten, že už nechci psát hauly tím stylem, jakým jsem jej psala, ale chci zde dát hlavně menší recenze na všechny produkty, aby jste z toho alespoň něco měli. Tak snad se mi to povede a jdeme na to.




Oblečení
Jako první tu mám kostkovanou flanelovou košili z H&M. Stojí 399 Kč. Materiál je velice příjemný a tak se tato košile stala ihned mojí oblíbenou.


Dále tu mám sportovní tílko z New Yorkeru. Stojí 299 Kč. Nejvíce se mi líbí tento gumový pruh na konci, který způsobuje to, že tílko se neohrnuje. Materiál je příjemný, krásně se mi v něm sportuje.



Kosmetika
První vám ukážu BB cream od Lorealu. Upřímně mi moc nevyhovuje, možná je to i tím, že bb creamy moc nepoužívám. Už první nevýhodou je, že se prodává pouze ve 2 odstínech. Ale na to, jaká jsme bledulka, barva je celkem dobrá. Špatně se mi roztírá, přijde mi až moc tekutý.


Druhý tu mám denní a noční krém ze stejné řady. Oba dva krémy musím velice pochválit. Pleť je po nich pěkně jemná. Pěkně zmatňuje, takže i akné je méně viditelné. Oba krásně voní a pěkně se roztírají.


Dále tu mám pudr od Dermacolu. Je to ten krajkový, což vypadá na první pohled hezky, až mi ho bylo líto ho používat. Jakmile jsem ho otevřela, pudr krásně voní. Což asi není důležité, ale pak to i na tom obličeji pěkně cítíte. Pudr mi vydrží po dobu asi 6 hodin.



Jako poslední tu mám šampon na mastné vlasy od Yves Rocher. Tuto značku jsem si za poslední dobu oblíbila, už jen kvůli tomu, že z větší části jsou produkty přírodní. Po zkoušce šamponu jsem 100% spokojená. Ta mastnota vlasů tu teď nehraje až tak roli, ikdyž mála změna tam je. Ale kvalita vlasů mi přijde rozhodně lepší, vlasy jsou na dotek jemné. Po normálním šamponu, který používám, mám vlasy na dotek celkem drsné.


Tak snad se vám říjnové nákupy líbí, mějte se krásně a u příštího článku

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Skin perfection je skvělá řada, já si ten krém zamilovala, ale už je fuč. Docela i přemýšlím, že si koupím znovu. Můj první lepší krém byl právě od L´orealu a sednul mi. Většinou mi tahle značka na pleti sedí, a nenašla jsem nic co bych od nich nesnesla. A krajkový pudr je fajn, málo úbývá, ale časem se mi na něm udělal škaredá tvrdší krustička a nešlo ho už vůbec nanést a letěl do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě krémy od Lorealu poprvé :)
      Jejda, tak uvidím, snad ne..
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak přesně takouvehle košili mám doma i já, jen z Reservedu, vypadá božsky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké věci :) Nejvíc mě zaujal asi ten noční a denní krém a také pudr.
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Pokud bys chtěla vědět více informací o těchto produktech, klidně mi napiš :)

      Vymazat