MOJE PRVNÍ PANDORA

By Denisa Urbánková - 16:47

Zdravím, jelikož jsem oslavila své patnáctiny, kde jsem dostala věc, kterou si už nějaký ten pátek přeji a lidi mají na tuto věc smíšený názor, rozhodla jsem se napsat i ten svůj.


Jako první bych měla říct, že Pandoru nechci jen kvůli tomu, že to je prostě cool a já musím být, jako všechny ostatní. NE. Upřímně, je mi jedno jestli to mají všichni nebo nikdo. Mně se to líbí a co? 
Líbí se mi ten koncept.Přívěsky, které jsou většinou vzpomínkami na důležité události vašeho života. Upřímně.. nechápu a nelíbí se mi přívěsky, který mají dekorativní účel. Když už chci nějaký přívěsek, chci, aby něco pro mě znamenal.



Jelikož ji chci už hrozně dlouho, už jsem měla přesně vybraný náramek a i bezpečností náramek. Ovšem v obchodě mi byla nabídnuta varianta MOJE PRVNÍ PANDORA.. což znamená, že pokud si k náramku koupíte dva oddělovače, bezpečností náramek dostanete zdarma. Já toho využila. A rodina mi řekla, že mi dají i nějaký první přívěsek.. vybrala jsem si letadlo. Miluji létání, je to věc, kterou opravdu zbožňuji a taky chci být letuškou, takže letadlo pro mě byla samozřejmost! haha


Opravdu mi nejde o to, abych měla plný náramek přívěsku za krátkou dobu. Až bude příležitost a někdo mi koupí přívěsek, tak to prostě bude někdy a je mi jedno kdy.  
Důležité dodat, že přívěsky si nekupujte sami, pak vám nepřinesou štěstí.


Já věřím, že mi tato věc vydrží co nejdéle, protože se mi velice líbí přívěsky jako dudlík, svatba apod. Což mě čeká za spousty let.





A jaký máte názor vy na Pandoru?

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Mně se Pandora moc líbí, líbí se mi, že každý náramek je originál a člověk má k němu nějaký citový vztah :) Sama ji ale bohužel nemám :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :)
      Tak třeba se ji dočkáš:)
      Děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Taky jsem si nedavno poridila a jsem maximalne spokojena! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám Pandoru. Mám sice jen jeden přívěsek, ale počkám si na správnou příležitost nějaký si koupit. Chci aby měl pro mě význam a nesloužil pro mě jen dekoračně :)

    My little infinity

    OdpovědětVymazat
  4. Wow tak tá je krásna, ja tiež veľmi túži po pandore a dúfam, že si splním toto prianie ♥

    OdpovědětVymazat