TIPY NA VÁNOČNÍ VÝZDOBU

By Denisa Urbánková - 15:31

Zdravím, tak většina už začíná..možná někteří už mají výzdobu za sebou, ale já ještě nemám vánoční výzdobu. Našla jsem pár skvělých diy tipů, které bych vám chtěla ukázat, tak snad se vám budou líbit.

Zdroje: Pinterest


1. Světýlka

Tohle je snad ta nejzákladnější věc. Já mám světýlka ve tvaru sněhových vloček. Každý rok jsme si je dávala nad postel, ale tento rok hledám lepší místo.


Ovšem pokud chcete světýlka nějak ozvláštnit, hrozně se mi líbí diy na tyto světýlka:
Zkráceně.. nafouknete balonek, namotáte na něj provázek. klidně i různé barvy.. potřete určitým lepidlem, po zaschnutí balonku propíchněte a do koulí stačí dát světýlka a tradá.


2. Svíčky

Snad většina pálí svíčky celoročně, ale na ty Vánoce mi to přijde jiné. A nemusíme pálit jen obyčejné svíčky, ale i diy tu má své místo. Například jsem našla tyto dva nápady. První je se skořicí, což musí nádherně vonět a druhý vypadá taky krásně.




3. Falešné dárky

Mít už na začátku prosince pod stromečkem dárečky? Kdo by to nechtěl. Určitě pěkná dekorace je malý umělý stromeček a pod nimi malé i velké dárečky..
Třeba tohle je úplně nádherné:


4. Vánoční "stanice"

Nevím, jak to nazvat. Je to něco v podobě svícnu. Myslím, že např. na stůl je to určitě pěkná dekorace.


5. Rolničky

Miluji rolničky. Myslím, že to k Vánocům patří. A mít je "v obraze"? 


6. Sněžítka

Najdete je skoro v každém obchodě a vyrobit je není až tak těžké! Mě se sněžítka hrozně líbí a baví mě jimi třást a pozorovat padající vločky. 



Tak tohle jsou všechny mé oblíbené dekorace. Ale na Vánoce se dá dům vyzdobit opravdu jakkoliv. 

Jinak..můžete se těšit na blogmasy a nějaké tipy na dárky, tak vyčkejte a užívejte prosinec!

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů