Diy

TIPY NA DIY DÁRKY PRO KAMARÁDKU

By Denisa Urbánková - 18:16

Zdravím. Já patřím mezi ty, kteří shánějí dárky na poslední dobu. A taky patřím mezi ty, kteří ocení ručně vyrobené dárky. Hlavně od nejlepších kamarádek. A protože já ráda vyrábím dárky a pak se dívám, jak to obdarovaným udělalo radost, rozhodla jsem se napsat pár tipů.

Zdroje: We♥it, Pinterest


Myslím, že každou nejlepší kamarádku potěší důvody, proč ji vlastně máte rádi a proč je vaše nejlepší.. nebo jen kamarádka. Tady je jeden z typů, jak to můžete udělat, ale dá se to provést jakkoliv. Dát do sklenice papírky, kde to bude napsané.


Vaše vzpomínky. Myslím, že skvělá věc. Krásná "rekapitulace" vašich nejlepších vzpomínek.


Jakékoliv foto srdce udělá radost. Já mám v plánu udělat kamarádce k narozeninám kartónové srdce, kde nesmí chybět momentky!


Tento návod se mi hrozně líbí, protože mám ráda srdíčka a růže. Je to taková maličkost, ale řekla bych, že potěší každou kamarádku.


Nevím, jak přesně toto nazvat, ale já tomu říkám klíčenka, i když na klíče to asi nikdo nedá. Měla jsem v plánu tohle udělat, ale někdy jindy. Nějaké inside jokes, fotky, hlášky..

Tohle se mi hrozně líbí. Člověk si to může dát vlastně kamkoliv a má ty nádherné vzpomínky před sebou. 


Tohle jsou jen tipy, které mě na internetu zaujaly, ale já myslím, že super koncept jsou právě inside jokes. Přijdou mi velmi osobité a dárky s nimi jsou skvělé! Já sama používám inside jokes jako inspiraci pro dárky. Tak zavzpomínejte a hurá do toho! 

Ještě se omlouvám za kvalitu, ale bohužel v lepší kvalitě jsem fotky nenašla.

A pokud vás ani jeden nápad nenadchnul, tak doporučuji využít vaší fantazii a použít právě věci, které chápete s danou osobou. Já třeba momentálně šiji krocana pro nejlepší kamarádku, je to náš vtípek a doufám, že se jí bude líbit. Takže se dá udělat opravdu cokoliv. 

Jaké dárky dáváte vašim kamarádkám vy? Raději kupujete nebo vyrábíte? 

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Skvelý tip! S kamoškami sme si kedysi robili darčeky, tento rok sme sa dohodli, že si nič nekúpime a pôjdeme si len tak niekam posedieť :)


    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      I to je skvělá možnost. My s kamarádkou si taky půjdeme někam sednout a moc se těším, je to fajn odpočinek:)

      Vymazat
  2. Chtěla bych se zeptat jak velký (jaké rozměry) je ten rám s těmi fotkami ve tvaru srdce?

    OdpovědětVymazat