BLOGMAS #1 2016

By Denisa Urbánková - 10:57

Zdravím a vítám vás i mého prvního blogmasu! Nikdy jsem nepsala nějak články zaměřené na Vánoce, což mě upřímně docela mrzí, a tak jsem si řekla, že je čas to letos napravit!
Dnes je 1.12. a začíná moje vánoční nálada. Jsem ráda, že přišla tak "brzo", protože čím víc jsem starší, tím méně ty Vánoce prožívám. Takže pustit koledy a naladit se na Vánoce!

We♥it


Víkend 3. a 4. 12. trávím u sestry a pečeme cukroví. Upekly jsme perníčky a pak ještě rohlíčky.
Sestra mi udělala velkou radost tím, že koupila vykrajovátko ve tvaru letadýlka. Nikdy jsem je neviděla, ale už jednou jsem si říkala, že by to bylo super.


Já upřímně miluji pečené vánočního cukroví. My doma s mamkou totiž cukroví nepečeme, a tak jsem ráda, že aspoň se sestrou můžu. A myslím, že nemusím říkat, že ochucování těsta je klasika. haha



V neděli jsme šli nakupovat vánoční dárky. Nevím jak vy, ale já miluji vánoční výzdoby v obchodních centrech. Je to takové "útulné". Ale spousta lidí mi tuto krásu vždy ruší. 


Konečně jsem si dala světýlka.. lepší místo jsem nenašla, a tak jsem je zase dala na postel. Pokud míváte  v pokoji světýlka, kam je dáváte vy? 
Musím říct, že to má opravdové kouzlo a já si světýlka vždy užívám. 


Jak trávíte prosinec vy? Máte už nakoupené dárky? 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů