CO JSEM DOSTALA K VÁNOCŮM 2016

By Denisa Urbánková - 21:27

Zdravím, blíží se konec roku, a já doufám, že jste letošní Vánoce strávili v klidu a pohodě, strávili je s rodinou a dostali jste to, co jste chtěli.
A taky důležité dodat, že se tímto článek nevychloubám. Už v minulém článku jsem psala, že tento článek píšu jen proto, že tento článek byl mým úplně prvním článkem na blogu.



Oblečení

Před Vánocemi jsem si byla kupovat tento pruhovaný cardigan z Terranovy. Je mi trošku širší, ale i tak ho nosím, protože je velmi příjemný. Dá se nosit ve dny, kdy se vám nic nechce a chcete mít na sobě něco pohodlného. Třeba já jsme ho měla na Silvestra a jsem spokojená.


O čem jsem nevěděla tak je tohle tričko z Orsay. Má elegantnější styl, takže na společenské akce je super. Já ho budu nosit k černým kalhotám a přemýšlím, že si k němu koupím černou sukni.


Velkou radost mi udělala tato "deková" šála, která se mi skvěle hodí k mé nové bundě.
Je velmi příjemná a opravdu zahřeje. Dokonce mi v ní bylo už i teplo.


A tady je ta nová bunda. Já do teď nosívala jen takové ty sportovní lyžařské bundy a taky jsem už to chtěla pozměnit. V H&M mi padla do oka tato. Je velmi teplá a pohodlná.


Knihy

Velkou radost mi udělaly knížky. První tu mám němčinu, kterou jsem jako jedinou z těchto nečekala, ale jsem za ni velmi ráda, protože potřebuji zdokonalovat jazyky. 
Druhou knížku tu mám Will Grayson Will Grayson od Johna Greena. Já miluji Johna. Myslím, že se mi bude líbit, stejně jako jeho ostatní knihy, 
A jako poslední tu mám Sully: Zázrak na řece Hudson. Je to vlastně o letecké katastrofě, která je skutečná. Moc se na tuto knihu těším, protože mám ráda knihy a filmy podle skutečných událostí a ještě když se jedná o leteckou katastrofu?? 


Kosmetika

V Nanu-nana jsem si kupovala tento make- up organizér. Musím říct, že je to velmi praktické. Dala jsem si do něj především věci, které používám každý den a válejí se mi na poličce. 

Od Yves Rocher tu mám odličovací vodu na mastnou pleť. Toto je už moje druhé balení. A každodenní krém opět na mastnou pleť. 
Na doporučení sestry jsem chtěla deodorant Borotalco. Upřímně, nepřijde mi nijak zázračný, ale velmi pěkně voní. 


Nezařazené

Nejhlavnějším dárkem pro mě je mobil. Z větší části jsem si ho platila sama. Koupila jsem si huawei P9 lite, ke kterému byly ještě hodinky.  Já jsem maximálně spokojená. Kdyby někoho zajímala nějaká recenze a otázky, můžete mě jakkoliv kontaktovat :) 


Jako další jsem si přála fitness podložku, protože některé cviky jsem nemohla dělat právě kvůli tomu, že na podlaze to prostě nešlo. Je z Alzy a jsem s ní velice spokojená. Je tak měkká, že bych na ní i spala.


A jako poslední tu mám brusle na led. Jako malá jsem na kluziště chodívala pořád. Pak jsme přestala chodit a na jednou se mnou každý chce chodit. haha
Tak jsem si potřebovala koupit brusle. Musím říct, že na noze vypadají moc pěkně a bruslit se na nich taky dá.


A co jste vy dostali na Vánoce? Doufám, že se vám článek líbil.
Zároveň vám tu všem ještě popřeji šťastný nový rok 2017, ať je pro vás tento rok plný úspěchů a štěstí.


  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Opravdu nádherné dárky. Paráda :3 To oblečení je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsi krásné dárečky! :) Strašně moc se mi líbí detail vloček na bruslích :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Ty se mi taky velmi líbí a ten kožíšek tomu dodává takovou zimní atmosféru:)

      Vymazat
  3. Dostala si toho naozaj veľa :) tie korčule sú ale úplne top. Ten zlatý vianočný vzor sa mi nesmierne páči. Škoda, že sa neviem korčuľovať respektíve od 10 som na korčuliach nestala. Ja mam zas čierne topánky s bielymi vločkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že kdyby jsi na ně stoupla, tak by jsi se určitě rozjezdila :)
      Ty musí být pěkné!:3
      Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  4. Dostala jsi moc hezké dárky. Úplně ze všeho se mi nejvíce líbí to triko a ten šátek. Mám podobný a tyhle šátky jsou super v tom, že ač to nevypadá, tak nádherně hřejí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, moc krasne darecky ;) Ja dostala tento naramek https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-shape-naramek-kj4tmd0001.html a tuto postel http://www.nabytek-bmark.cz/postele/dvojluzka/postel-dvouluzko-link.html pro me a pritele a jeste dve zivotopisny knizky v anglictine.

    OdpovědětVymazat