PŘÁTELSTVÍ

By Denisa Urbánková - 19:49

Přátelství je to nejcennější, co můžete mít, hned po rodině. Myslím si, že pro většinu z nás je velmi důležité. A mluvím o tom opravdovém.



Co je to vlastně přátelství? 
Je to to, když máte někoho neskutečně rádi, i přes všechny nedostatky. 
Je to něco, co vám pomáhá každý den. 
Je to někdo, kdo vám rozumí. 

Pro každého je to něco jiného, pro mě tohle. 

Důležité je mít alespoň jednoho pravého přítele, než několik falešných. 
Celkem klišé, ale je to jedna velká pravda. 

O to tu až moc nejde, ale chci, abyste si vážili vašich opravdových přátel. Oni tu nemusí být navždy. Dělejte pro ně hezké věci. Kupte jim třeba čokoládu.. nebo to co mají rádi. I maličkost potěší. A hodně. 

Já jsem asi do šesté třídy měla hrozný problém s kamarády. Neměla jsme ani jednoho pravého přítele. Teď nechci abyste mě nějak litovali nebo tak. Ale teď mám tu nejlepší kamarádku pod sluncem. Od té doby.. asi od konce 6. třídy dejme tomu, mi neskutečně zpříjemnila život. Máme neskutečně mnoho skvělých vzpomínek. Proč tohle vlastně píšu? Asi už půl roku to není takové, jako dřív. Můžeme za to obě dvě, ale snažím se naše přátelství udržet a daří se nám.  

Nezanedbávejte vaše přátelé. Pokud je tedy nechcete ztratit, ale doufám, že ne. Podporujte je. 

Neskutečnou radost mi dělá, když můžu dělat radost. Moje nejlepší kamarádka má teď narozeniny a já ji vyrobila tohle srdce. To je i důvod, který mě přiměl napsat tento článek, Neskutečně mnoho vzpomínek.

Tímto ti přeji všechno nejlepší.. už po několikáté, ale mám radost, že můžu dělat radost tobě. DĚKUJU.

Do komentáře se mi klidně můžete rozepsat na téma přátelství.. ráda si počtu:)


  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pekne napísané. Ja som tiež názoru, že netreba mať okolo seba ľudí, ktorí sú falošní. Mám niekoľko pravých kamarátov a som za to vďačná, pretože mi dotvárajú zážitky.

    Nicolette Lear

    Zároveň by som ťa chcela pozvať na giveaway na mojom blogu, kde môžeš súťažiť o kvalitné a krásne štetce :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásny článok ! :) Ozaj to najkrajšie a najvzácnejšie je mať aj ked iba pár ale tých fakt ozajstných kamarátov ! :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat