VELKÝ WISHLIST NA ROK 2017

By Denisa Urbánková - 16:25

Zdravím, v dnešním článku nebude pouze wishlist na tento rok, ale i rekapitulace minulého a co jsem si teda splnila a co ne.


Z minulého roku jsem si pořídila 8 věcí z 13. Já si myslím, že to je velmi dobré a jsem za to ráda. Ze začátku roku jsem pořízené věci přidávala na fb stránku, ale pak jsem na to nějak kašlala. Takže věci, které jsem si pořídila jsou: mobil, power banka, selfie tyč, rifle, knížky, psaníčko a plavky. Vak jsem si také pořídila, bohužel ten, který jsem si přála, přestali prodávat.

A teď na letošní wishlist.

Hrníček fly emirates bych chtěla už dlouho. Ale když rodiče o tom slyší, uslyším klasickou větu: ,, Nemáme hrnků dost?". Ale pro mě, co chce být letuškou, to není jen ledajaký hrníček. Letuška, která se chystá do práce je snad to nejlepší, co tam může být.

Povlečení a postel. Potřebuji nějaké další povlečení a líbí se mi tohle klasické ikeácké. Jako další bych potřebovala novou postel, ale upřímně, nedostanu ji. Jelikož dvoulůžková se mi do pokoje nevleze, stačila by mi ta vysunovací. Moje postel je stará sto let a každou noc čekám, kdy se propadnu.

Činky stále zůstávají na mém wishlistu. Původně jsem si je měla kupovat na Vánoce, ale nějak jsem si je nekoupila. Stále po nich toužím, takže doufám, že si je letos už opravdu koupím.
Kolečkové brusle bych si měla kupovat na jaře, až je budu potřebovat. Já mám po sestře, ale jsou mi menší a špatně se v nich bruslí. Taťka říkal, že je budu kupovat až v létě, tak doufám, že to bude pravda.

Tenisky. Moje airmaxy pomalu dosluhují a tak bych chtěla nějaké nové boty. Na obrázek jsem dala roshe, ale upřímně, vůbec nevím, jaké si chci koupit. Hlavně aby hezky vypadaly a aby byly pohodlné.

Opět tu mám dvě knihy. Obě chci v angličtině, první je The perks of being a wallflower, kterou všichni znáte. Film jsem už viděla, což je teď pozitivum, protože si chci hlavně zlepšit angličtinu. Druhá je  14 000 things to be happy about, kterou taky všichni znáte. Viděla jsem, že už je i v češtině, ale opět ji chci v angličtině.

Největším přáním, které už teď vím, že se nesplní, je zrcadlovka. Baví mě fotit a můj digitální foťáček už není to, co býval. Třeba si na ni během léta našetřím, ale pochybuji. Ale chtěla bych canon eos 1200D. Už jsem s ní fotila, a připadá mi super.

Poslední věc tu mám náušnice. Tyto jsou z Pandory. Bohužel cena je vysoká, ale už nechci nosit jen bižuterii, kterou už ani nenosím, protože mi z ní bolí uši. Ale třeba se poštěstí?

Tak tohle je můj wishlist na tento rok. Pokud i vy máte na svém blogu wishlist, hoďte mi ho do komentáře, ráda si počtu.


  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jo tak novou postel bych taky brala ♥ Třeba na něco přijdete, třeba nějaký jiný pokoj a postel se ti tam vleze, nemusíš mít ani "manželskou postel" jen trošku širší a to úplně stačí, teda podle mě :)
    Každopádně držím palce, ať se tvůj wishlist naplní v r. 2017 :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥
      On ten můj pokoj je tak blbě udělaný, takže se toho moc nedá dělat. Ale jestli příští rok nastoupím na internát, tak už to moc řešit nebudu:)

      Vymazat