JAK PŘEKONAT SMUTEK

By Denisa Urbánková - 18:20

Určitě každý z nás, byl někdy smutný. Já jsem poslední dobou dost často. Ale o to tu nejde. Obdivuji lidi, kteří si dokáží užívat i přes nějaké neštěstí. Ale pokud je tu někdo, kdo si neví rady, jak takový smutek zahnat, mám tu pro vás pár tipů, které mně osobně pomáhají.

Google


1. Vypsat se

Hrozně mi to pomáhá. Někdy píšu do deníku nebo si píšu do počítače v angličtině. Hrozně mi to pomáhá uspořádat si myšlenky a pocity. A myslím, že nejsem jediná. Další plus je, že si za pár let můžete napsané řádky přečíst a třeba se i zasmějete. Vlastně psát můžete kdekoliv. Každý z nás chodí s mobilem všude, takže není problém kdykoliv otevřít poznámky a psát.

Google

2. Cvičení

Když cvičím, tak si zároveň vybíjím zlost a pak je mi přece lépe. Pokud necvičíte, ale děláte třeba nějaký sport, tak udělejte ten. Nebo si jděte zaběhat..  Jakýkoliv pohyb vám pomůže.  A nejen že vám to pomůže psychicky, ale děláte tím něco i pro svoje tělo. Takhle zabijete dvě mouchy jednou ranou.

We♥it

3. Procházka

Trošku to souvisí s předchozím. Když se jdu projít se sluchátkami v uších a nejlepší je to při západu slunce. Pročistíte si hlavu.
Ve čtvrtek byl tak nádherný západ slunce. Řeknu vám, že to je mnohem lepší procházka, ale i bez západu vám pomůže.
Ještě co venku dělám, že se jdu projít na prázdné, zasněžené pole a trošku si zařvu.  Na tom poli je tak neuvěřitelný pocit svobody.

moje fotka

4. Vana 

Napustit si plnou vanu, dát si do ní pěnu a svíčky. Mně se ve vaně nejlíp přemýšlí. K tomu si samozřejmě pustím písničky, protože i hudba vám pomáhá. Třeba hoďku si ve vaně poležím, dokud není studená voda. A myšlenky mi to srovná hodně.

moje fotka

5. Myslet pozitivně

Ať už se stalo cokoliv, vždycky bude dobře. Někdy vám ani nic jiného nezbývá, než doufat v to dobré. Ale pojďme kašlat na všechny negativita a pojďme si užívat a smát se! 
We♥it

Tak snad od teď budete mívat lepší náladu. 
Co děláte vy, když jste smutní? Budu ráda, když mi to napíšete třeba do komentáře. 
Mějte se krásně a usmívejte se! 

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Skvělý a inspirující článek, já když jsem smutná nebo nemám náladu si lehnu do postele a čtu si.
    Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Ano, i to já občas dělávám:) Hlavní je, že to pomáhá.

      Vymazat
  2. Skvělé rady ! :) Se všemi souhlasím a přesně tyhle mi pomáhají při své blbé náladě.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud na někoho jen tak padne smutek, rady jsou to dobré. Bohužel se sama potácím velmi často dál než je jen tak ledajaký smutek, a tak tyto rady nepomáhají. Nejhorší je asi to pozitivní myšlení - to já v dobré náladě mám, ale v těchto stavech to fakt nejde, protože se potácím na hranici nihilismu.
    Pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Aha:/ Tak snad se s tím dokážeš nějak vypořádat a budu držet palce:)

      Vymazat