2. NAROZENINY BLOGU

By Denisa Urbánková - 18:05

Zdravím, nějak kolem 29. prosince to byly dva roky, co tento blog existuje. Už před rokem jsem psala takové shrnutí a letos to nebude výjimkou.




Za 2 roky blogování jsem dosáhla:

10 476 kliknutí na blog
30 pravidelných čtenářů.. už 31!
477 komentářů
61 článků

z toho za rok 2016 je:

6621 kliknutí na blog
18 pravidelných čtenářů 
281 komentářů
34 článků 
a poprvé změněná šablona

Pro někoho je to málo, ale pro mě je to hrozně moc! Za posledního asi půl roku šla čísla velmi rychle nahoru. Chci vám za to hrozně moc poděkovat! Způsob poděkování mě napadla giveaway, ale jelikož jsem o tom ještě moc nepřemýšlela, tak nemám žádnou připravenou. Ale myslím, že v tomto roce určitě nějaká bude!

V tomto článku vím chci předat i trošku té motivace. Pokud začínáte a je jedno s čím, jestli s blogem, s youtube nebo s úplně něčím jiným.. nesmutněte a nezoufejte. Začátky jsou vždy těžké, ale věřte mi, že když pro to budete dělat hodně, ono se vám to v dobrém vrátí. Ale nikdo neví za jak dlouho. Musíte být trpěliví. Takže nezoufejte! 😊

Ještě jednou vám všem moc děkuji! Mám vás ráda ♥ A doufám, že tento rok bude stejně úspěšný, jako tento.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů