JAK PŘEŽÍT NÁKUPY?

By Denisa Urbánková - 18:20

Patříte mezi ty, kteří nakupování nemají moc v oblibě? Dám vám pár tipů, jak přežít nakupování a jak si je zpříjemnit.



1. Mějte plán.

Třeba den před nákupy si napište seznam, do jakého obchodu potřebujete a co v něm potřebujete koupit. Nejlepší by bylo, kdyby jste si je seřadili popořadě, které jsou nejblíž, aby jste nelítali po celém obchoďáku..
Všechny fotky jsou z We♥it

2. Udělejte si pauzu na jídlo. 

Cca v polovině nákupů si jděte někam sednout třeba jen na kávu nebo na oběd. Chvíli si odpočinete, naberete síly a můžete pokračovat!


V Brně vám mohu doporučit Poe- Poe na Masarykově ulici. Na odpolední siestu dokonalé.

3. Nemají vaši velikost? 

Nevadí. Seženete to někde jinde. Pokud ne, svět se nezboří, věřím, že se podobný kousek někdy někde určitě objeví. 


4. Mít parťáka? Rozmyslete si to! 

Než vezmete někoho na nákupy, popřemýšlejte, jestli je to dobrý nápad. Je totiž možné, že vás bude zdržovat a vše kritizovat. Jděte s někým, o kom víte, že vám rád poradí, jestli danou věc koupit a bude v pohodě.
Já bych například vzala nejraději nejlepší kamarádky nebo sestru. Lepší možnost pro mě neexistuje.



5. Zvolte praktický a pohodlný outfit. 

Neberte si nic, co by vám nebylo pohodlné a co by vás zdržovalo v převlékání. Vezměte něco, co rychle vysvlečete. A pohodlné boty jsou samozřejmostí!


Jak si vy zpříjemňujete nakupování? Klidně mi to napište do komentářů!
Snad se článek líbil :)
                                 Mějte se krásně

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Nakupuju ráda :D miluju i ten zmatek v obchodech a když zběsile pátrám po slevách. Ale můžu odsouhlasit, že těm divným stvořením co nemají rádi nakupování tento článek pomůže.

    http://manoragirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nakupuju ráda, ale znám spoustu lidí, co ne :D
      Děkuji za komentář:)

      Vymazat
  2. Skvělý článek! :) Já jsem dřív nákupy milovala, ale poslední dobou už je moc v oblibě nemám..

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já na nákupy musím mit opravdu náladu. Kdyz neco nutné potřebuji, hledám to a nemuzu to najít, tak jsem z toho na nervy :D Jinak moc super rady :) V podstatě jsem tyhle věci uz v te hlavě měla, ale kdyz si to takhle přečtu, tak si to uvědomim víc, ze se dá to nakupování zpříjemnit :) Díky moc:))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek :) poslední dobou nejraději nakupuju sama, protože jsem nerozhodná a nemám ráda, když vidím, jak se na mě někdo netrpělivě dívá a říká si, hlavně už si to vem a pojď

    OdpovědětVymazat
  5. Nakupovanie je pre mňa stále väčia a väčšia nuda. Pauza na jedlo je skvelá vec a ak nemajú moju veľkosť tak robím presne to, čo si napísala, kašlem na to, nájde sa niečo lepšie čo mi sadne aj veľkosťou. Celkovo sa snažím nakupovanie obmedzovať a ak idem na nákupy tak len tak na dve hodiny aj to mi príde niekedy veľa, no stáva sa, že niečo nutne potrebujem takže bez nakupovania sa skrátka nedá zaobísť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat