NEČEKANÝ NÁVRAT+ SOUTĚŽ

By Denisa Urbánková - 15:16



Zdravím!
Možná tomu nevěříte, stejně jako já, ale jsem zpět!
Nějak mi blog začal chybět, kdysi jsem ho nesmazala z důvodů, že by to byla škoda a že bych se možná k tomu někdy chtěla vrátit.



Mám teď v plánu pár článků, brzy by měl vyjít recept! Mám i pár kosmetiky k vyzkoušení, o kterých bych vám mohla napsat názor.

Abych to nějak vynhradila, mám pro vás soutěž.
Co můžete vyhrát?

  • Knížku Dívka, která si hrála s ohněm
  • Sorchový gel a krém na ruce od Yves Rocher


Co udělat pro to, abyste se zapojilli?

  • Dát odběr mému blogu
  • Dejte follow na mém instagramu
  • Napište mi do komentáře, proč byste chtěli vyhrát + email 


Můžete se zapojit do 31. ledna 2019
SOUTĚŽ PRODLUŽUJI DO 10.2., kvůli nízké účastnosti. Přijde mi nefér losovat mezi 2 slečnami.
Brzy u dalšího článku!

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Protože by výhra udělala radost :)
    Vše splnuji :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem nenapravitelný knihomol (byť to pojmenování nemám ráda) a čtu kdykoliv jen mám chvilku. Knihy jsou nedílnou součástí mého života a tahle mi ještě chybí :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vše doufám splňuji, ráda čtu a tak by mi knížka udělala radost, kosmetika jakbysmet, fabola@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Protože mám čtvrtý díl knihy, pátý díl má mamka, a co nám chybí jsou ty první tři knížky od toho správného spisovatele. Tak aspoň jedna z nich by nás potěšila. lithia.by.anesis@hotmail.com

    OdpovědětVymazat