PĚT JAZYKŮ LÁSKY

By Denisa Urbánková - 18:19

Upřímně, nejsem žádný milovník čtení knih, i když ještě na základce jsem byla naprostý nadšenec! Ale po nepříjemné vztahové zkušenosti, mě kamarád přesvědčil o psychologické četbě. Jako první jsem přečetla knihu s názvem Pět jazyků lásky. Tahle kniha ve mě zanechala stopu na celý život. Doufám. A to v jedině dobrém slova smyslu.

Zdroj: Google

O čem tahle kniha vůbec je? Nedokážu si odhadnout, kolik z Vás ji četlo.

Kniha je nazývána bestsellerem v oblasti partnerských vztazích. Nemohu ji s žádnou porovnat je to moje první kniha s takovýmto zaměřením.
Ale z knihy jsem absolutně nadšená!

Začala bych tím, pro koho je tato kniha určena. Máte problémy ve vztahu, v manželství a nevíte si rady? Nebo vám žádný vztah nevydržel a vy nevíte proč? Chcete vědět co napravit, aby Vám další vztah klapal?
Můj případ je, že jsem za posledního půl roku měla tři velmi krátké vztahy a já mám v sobě pocity, že mi vztah není souzen, nikdy mi už žádný nevydrží.. A proto mi kamarád půjčil tuhle knihu. Je sice psaná pro manželství, ale nevidím v tom sebemenší problém.

Knihu jsem přečetla během jednoho týdne, což jsem nečekala, protože nejsem zvyklá číst a mé priority ve volném čase jsou trošku odlišné. Ovšem knize jsem propadla hned ve druhé kapitole a já nutně potřebovala číst dá. Zajímalo mě to.
A teď už k samotnému obsahu knihy.
Už z názvu je jasné, že je to o nějacích jazycích lásky. Těchto jazyků je 5 a těmi jsou:
Slova ujištění
Pozornost
Přijímání darů
Skutky služby
Fyzický kontakt

Asi jste o nich už slyšeli, na internetu je spousta článků a testů k určování vašeho jazyka lásky. Já jsem žádný test nepotřebovala, po přečtení této knihy mi to bylo ihned jasné a to jsem se z počátku strašně bála, že bude obtížné, takový jazyk lásky určit.

Jde o to, že každý z nás mluví určitým jazykem lásky. A přesně tohle může být zrovna ten důvod, proč váš vztah neklape. Nemusí to být zrovna ten důvod, ale já našla odpověď na dlouhodobou otázku proč se se mnou jeden přítel rozešel. V tu chvíli, kdy jsem si tohle uvědomila si říkám, to je kruťárna.
Zároveň jsou tam ukryty i hezké tipy, jak nějaké věci, hlavně způsob mluvy, změnit k lepšímu. Třeba až budu v nějakém vztahu, tak se mi tyto rady podaří aplikovat, kdo ví.

Tuhle knížku doporučuji všem! Každý dle mého by měl mít povědomí o těchto jazycích. Pokud žádné problémy ve vztahu nemáte, tak ji doporučuji i tak. Opravdu mě tahle kniha do budoucna ovlivnila a jsem jenom zvědavá, kdy se mi tohle ukáže v reálném příkladě.

Ani nevím, jak se pravá knižní recenze píše. Nikdy jsem o žádné knížce nepsala. Ale mým hlavním cílem je, dostat tuto kniho do vašeho povědomí a doporučit ji Vám, protože v dnešní době, jsou bohužel vztahy a manželství jaké jsou a chyba může být právě v jazyku lásky partnerů.
Jsem hrozně ráda, že jsem se o knize dozvěděla a přečetla ji.

Napište mi do komentáře, jestli knihu znáte, pokud ano, tak jaký ve Vás zanechala pocit? Pokud ne, hodláte ji přečíst? Jaký máte názor na dnešní vztahy obecně?

Na seznamu mám další knížku na podobné téma, tak třeba u další recenze.
Krásný den, Denisa.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pět jazyků lásky je dle mého základní literatura pro každého, kdo si chce udržet pěkný vztah. Četla jsem ji už víckrát, je fajn si ji připomínat.
    Já jsem hlavně na slova ujištění. :)

    Kája z Kájina blogu

    OdpovědětVymazat